VIDEO - Retro iedvesmots dienas un vakara grims ar Maybelline The Nudes paleti. Laimē savu paleti!

otrdiena, jūnijs 16, 2015




Sveiciens visiem jaunumu un grima mīlētājiem!

Nemaz tik ilgs laiks nepagāja, kad atrādīju Jums savu pirmo video. Nu, jau gaisā ir otrais. Šodienas ieraksts ir ļoti īpašs, tajā atrādu savu video pieteikumu Maybelline The Nudes konkursam ar jauno The Nudes paleti, kas jau atrodama Latvijas veikalu plauktos. Esmu izveidojusi divus grimus - neitrālu dienas grimu, ko viegli pārvērst retro iedvesmotā vakara grimā.


Ļoti priecāšos, ja noskatīsieties šo video, izteiksiet savas domas man komentāros, kā arī dalīsieties ar šo video sociālajos tīklos izmantojot hashtag #ManaNudesPalete. Jebkuram, kurš dalīsies ar video ir iespēja iegūt jauno Maybelline paleti savā īpašumā. :)

Video (pārejot youtube, šo var skatīties arī Full HD kvalitātē):





Turklāt, visi video izmantotie produkti ir no Maybelline, tāpēc, ja plānojat iegādāties kaut ko no jaunumiem - noskatieties video, lai redzētu kā tie darbjas dzīvē.

Sekot konkursa virzībā, kā arī uzzināt par paletes laimēšanas noteikumiem var Maybelline Latvija mājaslapā !

Lai jauka diena!

xoxo




You Might Also Like

8 komentāri

  1. Tu un retro - ideāli saskan kopā! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par atbalstu! Tādi jau man ir tie retro vaibsti :)

      Dzēst
  2. Man ļoti patīk dienas meikaps un frizūra ļoti skaista :) Novēlu veiksmi konkursā :)

    AtbildētDzēst
  3. Man patik video, labi sanācis ;)) Sarkanā ir Tava krāsa :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. PAldies liels par atbalstu un komplimentiem! :) Sarkanā vienmēr bijusi mana krāsa- gan tikai grimā, ne apģērbā :D

      Dzēst
  4. Retro Tev labi padodas:)Joprojām priecājos par Tavu darbu par godu manai fotosesijai:)

    AtbildētDzēst
  5. Retro Tev labi padodas:)Joprojām priecājos par Tavu darbu par godu manai fotosesijai:)

    AtbildētDzēst