Pēdējā laika favorīti - dekoratīvā kosmētika.

ceturtdiena, jūnijs 18, 2015



Šoreiz vēlos atrādīt savus dekoratīvās kosmētikas favorītus jūnijā. Un ne tikai jūnijā, dažus no šiem produktiem lietoju un atzīstu par labu esam jau pat 4 -5 mēnešus, dažus lietoju pāris gadus :) Par dažiem no tiem ir plānotas papildus atsauksmes, par dažiem plašāk pastāstīšu šajā rakstā.

Eveline SOS Lash 5in1 Booster -  Produktu nopirku pēc epopejas ar pieaudzētajām skropstām, kuras pati noņēmu pēc nedēļas, traumējot savas īstās skropstas. Poļu ražojuma skropstu serums ar argāna eļļu, kas sola stiprināt skropstas, paātrināt to augšanu, kā arī sagatavot skropstas tušas uzklāšanai. Pēc konsistences, izskata un darbības līdzīgs tam baltajam serumam, kas bija divpusējās tušās un ko vajadzēja klāt pirms melnās tušas, lai padarītu skropstas izteiksmīgākas. Šis strādā identiski. Uzklājot pirms tušas ļoti smuki atdala skropstas. Ja tiek lietots skropstu atliecējs, tad līdzeklis palīdz "turēt" skropstu izliekumu līdz pat dienas beigām. Bez šī vairs melno skropstu tušu nelieku. Neteiktu, ka man no šī skropstas aug griezdamās, taču visi "caurumi", ko pati radīju noņemot pieaudzētās skropstas, ir aizauguši. Arī cena ļoti budžetam draudzīga - ap 5 EUR.

The Body Shop InstaBlur sejas bāze - produkts uz silikona bāzes - matējošā sejas bāze/ želeja, kas novērš sejas spīdumu līdz pat 12 h. Sejas spīdums gan nav tas aktuālākais man. Šo lietoju, jo man ļoti patīk bāzes izlīdzinošais un gaismu atstarojošais efekts. Tā ļoti labi mitrina un sagatavo tonālajam krēmam pat vissausāko sejas ādu. Arī tonālais man turas krietni ilgāk, lietojot šo. Cena - 22 EUR

Eveline Celebrities eyeliner - šis ir produkts, kuram lietoju jau neskaitāmo iepakojumu. Acu laineris uz ūdens bāzes ar ļoti, ļoti plānu un padevīgu otiņu. Ar šo, savā laikā mācījos zīmēt pagarināto laineri, jeb tautā sauktās "strelkas" :) Šo vienmēr iesaku tiem, kas vēl tikai mācās lietot laineri. Otiņa ir dikti padevīga, kļūdu gadījumā visu ātri var labot ar ūdenī samitrinātu vates kociņu. Pats laineris nav ūdensnoturīgs, taču nožūstot nekustas ne no vietas. Vakarā viegli notīrāms. Cena - ap 4 EUR

MAC Select Cover - up concealer - par šo stāvu un krītu jau kopš janvāra. Konsīleris, kuru pareizi lietojot, ir iespējams nomaskēt jebko. Bieza, taču plastiska konsistence, kas sniedz augstu sedzamību un ļoti labi tušējas. Ļoti ekonomisks lietošanā - kā redzat manējam, kas lietots regulāri kopš janvāra, nav lietošanas pazīmju. Lietoju arī zemacu lokiem, un tas strādā, ar nosacījumu, ka smuki sapludina ar miklu Beauty Blender  Par šo būs atsevišķs raksts un šo iesaku. Cena - ap 20 EUR

Collection Lasting Perfection concealer - blogeru vidū ( un ne tikai) ļoti izlielīts konsīleris. Šo lietoju regulāri, kad vien varu pasūtīt no UK. Vidēji biezs, pigmentēts konsīleris, kas ļoti labi atsvaidzina zemacu zonu un noder krēmveida konturēšanai. Vien tiem, kam ir mīmiskās grumbiņas zem acīm, jāuzmanās ar produkta pārforsēšanu. Šoreiz mazāk ir labāk :) Cena  - ap 7 EUR

MAC Russian Red lipstick - Matēta, ekstrēmi labi pigmentēta lūpu krāsa, kas ļoti vienmērīgi noklāj lūpas. Šis ir mans visu laiku mīļākais MAC matēto lūpu krāsu tonis. Vēsais apakštonis liek zobiem izskatīties baltākiem, pati lūpu krāsa ir ļoti noturīga un ļoti spilgta. Par šo būs atsevišķs raksts. Cena - 20EUR

Oriflame The One 5in1 Wonder Lash mascara -  mans favorīts kopš marta. Kārtējais pierādījums tam, ka produkti, kas strādā ir katram ražotājam un ne obligāti tie maksā dārgi. Tuša ar interesantas formas silikona birstīti, kas ļoti ātri un vienmērīgi uzliec, atdala un nokrāso skropstas. Turklāt, noklāšanas efektu var variēt, atkarībā no tā, kuru tušas birstīties pusi lietot. Ar šo var sanākt gan ļoti dabiskas, gan ļoti lellīgas skropstas. Iesaku izmēģināt! Cena - ap 8 EUR

Tāda lūk mana bilance! :) Kādi ir Jūsu dekoratīvās kosmētikas favorīti?

You Might Also Like

6 komentāri

  1. Šobrīd savu dekoratīvo kosmētiku esmu samazinājusi līdz tādam līmenim, ka viss, kas ir, to arī ikdienā lietoju. Īpaši izcelt vēlos Artdeco bronzeri un Dior oranžo lūpu spīdumu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man Artdeco bronzeris, kas bija pēdējais, likās par oranžu. Varbūt tagad kaut kas ir mainījies :)

      Dzēst
  2. Tas Mac konsīleris ieinteresēja - vai viņš nav sausinošs?
    Man šobrīd dekoratīvās kosmētikas lauciņā nav daudz jaunumu, bet joprojām priecājos par Artdeco sārtumu/bronzeri un Clinique zaļo bāzi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pirms jebkura konsļera lieku tādu ļoti mitrinošo acu krēmu. Man jau liekas, ka šis nesausina. Tad jau Collection sausina vairāk. :) Artdeco sārtumi man arī topā, pēdējā laikā.

      Dzēst
  3. Oriflame skropstu tuša man arī ļoti patika. Tagad gan atkārtoti neesmu pirkusi, bet kad skatos iepriekš uzņemtās bildes ar šo tušu, brīnos, kā man tādas garas skropstas izskatās! :)
    Būs jātaisa liels pasūtījums no Oriflame un jāpaķer atkārtoti šī arī :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī žēl, ka tā tuša jau iet uz beigām. Ikdienā no Oriflame neko nesūtu, tomēr kaut kā vajadzētu atrast kādu Oriflame cilvēku un pasūtīt :)

      Dzēst