L'oreal Extraordinary Clay produkti + L A I M Ē visu produktu sēriju./konkurss beidzies/

trešdiena, aprīlis 19, 2017


Šoreiz pēc ilgiem laikiem par jaunumiem matu kopšanas jomā. Kādu laiku atpakaļ manās rokās nonāca jaunā L'oreal Elvital Extraordinary Clay matu kopšanas sērija, kas ir 4 matu kopšnas produkti ar māliem sastāvā. Pati produktu līnija ir domāta normāliem matiem ar tendenci taukoties pie saknēm. Ražotājs sola, ka dotie produkti dzīvespriecīgajā iepakojumā paildzinās matu tīrību līdz pat 3 dienām, kas nav tālu no patiesības. Divi no šiem produktiem man ir absolūto favorītu sarakstā, divi īsti neiepatikās. Kādam no Jums būs iespēja laimēt visu produktu sēriju un izmēģināt pašiem. Par to kā to izdarīt - vairāk raksta beigās, bet tagad manas domas par produktiem.


Elvital Extraordinary Clay šampūns - mans favorīts. Pirmo reizi šo mēģināju nesenajā atvaļinājumā Taizemē, kur produkts ideāli atbilda karstajiem laikapstākļiem un mitrajam gaisam. Lietojot šo šampūnu matus tiešām mazgāju reizi 3-4 dienās, kas man ir rekords, jo parasti matus mazgāju katru otro dienu. Pats šampūns labi putojas un patīkami smaržo. Matu galus sausina, toties nepārtauko saknes un dod matiem struktūru un mazliet apjomu. Šo pašu šampūnu trupinu lietot arī Rīgā esot, man patīk. Pēc šī šampūna lietošanas gan prasās barojošāks balzāms, kas ideālā variantā būtu no citas sērijas.

Elvital Extraordinary Clay balzāms - man īsti neiepatikās. Tas it kā nogludina matu galus, bet tomēr ne līdz galam. Matu gali personīgi man ir tā matu daļa, ko gribas vijīgus, pabarotus un mīkstus, ne tik strukturētus. Šis produkts diemžēl nederēs plāniem un novājinātiem matiem, jo nav pietiekami barojošs.


L'oreal Extraordinary Clay matu maska  - maska, ko lietot pirms matu mazgāšanas. Produkts, kas sola samazināt matu sakņu taukošanos un piedod matiem struktūru. Šis arī bija produkts, ko līdz galam nesapratu. Lietoju vairākas reizes kā paredzēts, taču pat izmazgājot matus jutu mazliet galvas ādas kairinājumu, turklāt arī neteiktu, ka saknes mazāk taukojās, drīzāk otrādi. Man vispār ir tas dīvainais matu tips, kad saknēs labāk nelikt vispār neko, jo mati nav biezi un jebkurš līdzeklis tos papildus satauko.


L'oreal Extraordinary Clay sausais šampūns - mans otrais absolūtais favorīts. Smalkas dispersijas sausais šampūns, kas ir nemanāms matos, piedod mērenu apjomu, ļoti smuki smaržo un atsvaidzina matus nepadarot tos cietus vai kokainus. Šis produkts man ir pārspējis pat gadiem iemīļoto Batiste, kas mani pēdējā laikā kaitināja, jo likās, ka to lietojot ar sauso šampūnu sabirst visa seja un kakls. Ar šo produktu tādas situācijas nav novērotas. Galvenais, ka mati pēc lietošanas izskatās dzīvi un pieskaroties liekas svaigi izmazgāti. Noteiki iesaku!

Kā jau var noprast pēc virsraksta, paredzēta arī izloze. Vēlos lai viena no manām lasītājām izmēģina VISU jauno L'oreal Extraordinary Clay matu kopšanas sēriju ( 4 produkti). 


I Z L O Z E

Lai piedalītos:
  • Lieto Rafflecopter formu zemāk.
  • Šoreiz balvas netiks sūtītas, uzvarētājiem tās man izdevīgā vietā un laikā nodošu personīgi rokās :)
  • Obligātais, lai piedalītos izlozē nosacījums publiski dalīties ar šo bloga ierakstu savā Facebook lapā.

Ja gribi iegūt vairākas iespējas, izpildi arī papildus punktus :)


  • Giveaway turpināsies līdz 1. maijam
  • Ar uzvarētāju sazināšos ar e-pasta vai Facebook palīdzību un atbildi gaidīšu 1 dienas laikā. Ja atbildi nesaņemšu, tā vietā izvēlēšos citu uzvarētāju. 
  • Balvas tiks izlozēta random kārtībā ar Rafflecopter palīdzību. Kopā būs 1 uzvarētājs.

a Rafflecopter giveaway



UPD. Konkurss noslēdzies ar uzvarētāju esmu sazinājusies :)

You Might Also Like

0 komentāri