Beauty Blender Original Pro un Beauty Blender Micro Mini - līdzenam, vieglam un neredzamam sejas tonim.

piektdiena, jūnijs 05, 2015



Šodien, turpinot vasaras jaunumu tēmu - pastāstīšu, ko domāju par jau daudziem iemīļoto Beauty Blender Original un tā jauno, mazāko brālīšu pārīti - Beauty Blender Micro Mini, kas paredzēts īpaši ērtai un produktu uzklāšanai grūti aizsniedzamās sejas zonās.


Beauty Blender kosmētikas pasaulē vairs nav jaunums, un tikai retais, ar kosmētikas un grima pasauli saistītais cilvēks, par to pavisam neko nav dzirdējis. Produkts pastāv jau vairākus gadus. to ir veidojušas divas Holivudas vizāžistes. atvieglojot šķidro tekstūru uzklāšanu uz sejas, padarot to vienmērīgāku un daudz, daudz nemanāmāku. Tā radās ergonomiskas formas sūklītis sejai, kas ir viegli kopjams, nesatur lateksu un neizraisa alerģijas.
Manā īpašumā nonāca divas Beauty Blender variācijas- oriģinālā un jaunā versija - divi mini blenderīši, domāti detalizētākai uzklāšanai.
Beauty Blender Original Pro -  Sejas sūklis, kas ļauj uzklāt tonālo līdzekli ļoti ātri, vienmērīgi un līdzeni. Arī sūklīša forma sekmē produkta izlīdzināšanu pat grūti aizsniedzamās vietās. Pirms lietošanas jāsamitrina, tad sūklītis palielinās izmērā 2 reizes un ar to ir vēl ērtāk strādāt. Ļoti mīksts un pakļāvīgs, neskrāpē un nekairina pat vismaigāko sejas ādu. Arī visbiezākos un sedzošākos tonālos līdzekļus klāj ļoti vienmērīgus un neredzamus.  Būs lielisks papildlīdzeklis gan profesionāļiem, gan grima amatieriem, jo ļauj veidot perfektu sejas toni ļoti ātri. Lai arī klasiskais, pirmais un visādi citādi atpazīstamais Beauty Blender ir rozā krāsā, biju ļoti priecīga saņemot tieši melno versiju. Tā kā ikdienā ne tikai pati krāsojos, bet krāsoju arī citus, man ir svarīgi lai lietotās otas un sponži ilgāk saglabātu reprezentablāku izskatu. Melnais šajā gadījumā ir ideālais variants - uz tā, pēc mazgāšanas nepaliek līdzekļu pēdas lietojot pat vistumšākos un spēcīgākos sejas toņus. Mazgājas sūklītis ļoti ātri un viegli. Izmantoju bērnu šampūnu bez parabēniem un SLS. Žūst kādas 4 -5 h.


Beauty Blender Micro mini - mīlīgs, jauns produkts, kas ir paredzēts sejas zonām, kurām oriģinālais Beauty Blender ir par lielu. Komplektā nāk divi mini sūklīši - ideāli, ja ir paredzēts strādāt ar dažādas krāsas šķidrajiem sejas produktiem. Lai arī šie sūklīši izskatās ļoti maziņi, arī tie, pirms lietošanas samitrinot, divas reizes palielinās savā apjomā. Par šo produktu man ir dalītas domas. Produkts tiešām ļauj viegli un ļoti ērti piekļūt zemacu zonai, deguna spārniem un sejas zonai ap lūpām - ja ir paredzēta īpaši spilgta lūpu krāsa un zonai ap lūpām ir papildus jālieto konsīleris, lai izceltu lūpu krāsu. Taču klājums, ko sniedz šie sūklīši ir daudz koncentrētāks un ne tik izkliedēts, kā darbībā ar lielo Beauty Blender, kas uz sejas dod gandrīz fotošopisku efektu. Mini sūklīši ir ideāli grimējot cilvēkus ar ļoti smalkiem sejas vaibstiem - zemacu zonai strādā ideāli un bez riska pārcensties ar lielo Beauty Blender aizskarot acis, izraisot asarošanu. Iespējams šādas domas nāk arī no fakta, ka man no dabas nav ļoti smalkas rokas un grimējot citus, vai krāsojoties pašai daudz ērtāk šķiet visu nolīdzināt ar lielo Beauty Blender, nevis mēģināt noturēt rokās mazo. Taču mazām rociņām un smalkām sejām - šis varētu krietni atvieglot grimēšanas procesu. Lieliski derēs arī mazu grima kļūdu labošanai.

Par to kā izskatās abi samitrinātie Beauty Blender darbībā, var redzēt manā pirmajā video

Nopirkt : u/v "Stockmann" / veikalos " Douglas" 
Cena : Beauty blender Original Pro - 19.90EUR/ Beauty Blender Micro Mini - 19.90EUR

*Paldies Beauty Blender pārstāvjiem Latvijā par testēšanai piedāvātajiem produktiem. Tas, kā parasti nekādi neietekmēja manu viedokli. Visas sajūtas, domas un bildes ir manas. :)


You Might Also Like

16 komentāri

  1. Man arī ir dalītas izjūtas par mazajiem sūklīšiem - itkā ērti konsīlera uzklāšanai zem acīm, bet man rodas iespaids, ka sūklis pārāk daudz produkta sevī uzsūc.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man atkal liekas, ka pārāk intensīvs tas klājums - nederēs tiem, kam ir mīmiskās grumbiņas zemau zonā. Savukārt, oriģinālais tiek galā ar tām lieliski.

      Dzēst
  2. Esmu mēģinājusi tikai "lielo" versiju, godīgi sakot, man ne īsti patika. 1) sūklis sevī uzsūc 2x vairāk tonālā krēma, nekā es klāju ar pirkstiem. 2) pārklājums ir tāds ūdeņains un ļoti viegls, sajūtas, it kā tonālais būtu atšķaidīts. 3) lai melnais sūklis izskatītos daudz maz ok, tas ir jāmazgā pēc katras krāsošanās reizes, dažreiz krāsojos 2x dienā, tad arī sūklis jāmazgā tikpat bieži un enerģijas man tādām aktivitātēm nav. :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uzsūkšana atkarīga no tā, cik daudz samitrini sūkli un kādas konsistences tonālais krēms - šķidrāku iesūks vairāk, sedzošāku un biezāku neiesūks gandrīz nemaz. Es savu sūkli, lietojot tikai sev mazgāju reizi 2-3 dienās. Kad citus krāsoju, tad gan jāmazgā katru reizi, bet tas jau tikai normāli.

      Dzēst
  3. Protams, ja strādā kā vizāžists šie sūkļi īpaši noderīgi, bet parastiem "mirstīgajiem" nu nezinu, nezinu..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī kā parastajam mirstīgajam liekas, ka sūkļi ļoti atvieglo grima uzklāšanu :)

      Dzēst
  4. Kopš viņu nopirku - lietoju tikai viņu. Visas tonālā krēma otas noliktas maliņā. Vienu reizi, kad bija slinkums iet un viņu mitrināt nolēmu uzklāt tonālo krēmu ar otu. Pēc tās reizes pārvaru slinkumu un eju mitrināt savu blender. Nu nesanāk tāds pats efekts, kā ar beauty blender.
    Par tiem mazajiem, nez. Man ļoti patīk kā ar lielo visu var izdarīt, tādēļ pagaidām es ar mazajiem savu kolekciju nepapildināšu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ļoti patīk izkliedētais efekts, ko sūklītis dod.Un manas otas arī noput maliņā :)

      Dzēst
  5. Es nevaru tā savu sūkli mazgāt pēc 2-3 dienām, liekas ļoti nehigiēniski pat uz savas ādas, tāpēc mazgājot katru reizi, jā tā dzīves ilgums stipri saīsinās. :)
    Bet vai tad nebija tā, ka ja lietot plānas konsistences tonālos labāk izvēlēties balto? Jo tur tai krāsai ir drusku arī nozīme, izņemot tos limited edition :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man gan liekas, ka tas ir tas pats, kas otas - es nemazgāju pēc katras lietošanas reizes, ja lietoju savai sejai. Baltais ir domāts sejas krēmiem un serumiem, kā arī masku uzklāšanai.

      Dzēst
    2. Laikam jau katram savs, bet tas laikam arī atkarīgs no cik tā āda ir alerģiska. Jo sensitīvāka un trauslāka, var mazgāt katru dienu, bet kas zina, ka problēmu nav, var arī retāk :)
      Man vispār liekas, ka līdz galam materiālā atšķirības laikam nav, jo tie sarkanie ir vienādi pēc taustas, tik tas rozā man liekas nedaudz raupjāks (laikam man kaut kāds jokains patrāpījies :D)

      Dzēst
    3. Pēc teorijas sarkanajam arī nevajadzētu atšķirties- tas jau ir sarkanā paklāja limited edition, speciāli Sephoras veikaliem. :)

      Dzēst
  6. Jā, man arī ir jautājums par krāsām - atšķiras tikai krāsa vai arī pats blenders? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man pēc taustes un sajutām rozā neatšķiras no melnā. Melnais ir pro, jo domāts strādāšanai ar tumšākiem produktiem, bronzeriem un pašiedeguma līdzekļiem, taču man tā darbība neatšķiras no rozā. Baltais, savukārt domāts jūtīgākai ādai, serumiem, krēmiem utt. Balto gan neesmu mēģinājusi.

      Dzēst
    2. Man gan melnais likās raupjāks, nekā rozā. Bet mīkstuma ziņā izvēlējos violeto versiju! Pēc teorijas rozā, violets un sarkans ir universālie, melns ir pašiedeguma līdzekļiem un bronzeriem, balts - krēmiem un sērumiem. Starp citu, tagad atklāju, ka ir lielais melns BB - speciāli ķermenim domāts - pašiedeguma līdzekļu uzklāšanai

      Dzēst
    3. Jā, es arī jau dzirdēju par melno, kas ir domāts visam ķermenim. Varētu būt ērti, sevišķi, ja pirms kādām foto sesijām jāapstrādā lielāki laukumi.

      Dzēst