Chloe Roses de Chloe EDT - smaržas dzīves vieglumam un vasaras randiņiem.

ceturtdiena, jūnijs 04, 2015


Ceriņi gandrīz noziedējuši, bet man joprojām gribas bildēt un smaržot tos nemitīgi. Es vispār pa dzīvi esmu smaržu cilvēks. Šobrīd manā kolekcijā ir 12 aromāti. Dažādām dzīves situācijām, dažādiem noskaņojumiem un dvēseles stāvokļiem. Smaržas reti pieskaņoju gadalaikiem, jo arī smagas, intensīvas smaržas var lietot vasarā, vien jāatrod pareizais iemesls un noskaņojums. Šoreiz par manas kolekcijas pēdējo papildinājumu - Chloe Roses de Chloe.
Esmu šādas klasiskās Chloe parfīma versijas piekritēja jau 6 gadus. Lai arī mans deguns, sajūtas un prāts vairāk atsaucas uz smagākām smaržām, Chloe bija iekarojušas vietu pastāvīgajā parfīmu sarakstā ar savām tīrajām, klasiskajām un sievišķīgajām notīm. Tās, manā izpratnē, akcentē tīru, vieglu, mazliet koķetu sievišķības esenci. Kad radās izdevība izmēģināt un pasmaržot jaunāko parfīma rožu versiju (2013. gada izlaidums), tūlīt pat to iegādājos.


Smaržu sākuma notis - ličiju augļi, estragons un bergamots. Sirds notis - Damaskas roze, ciedrkoks un magnolija. Pamata/ bāzes notis - ambra un baltais muskuss, kas ir Chloe smaržu klasiskā bāzes nots. Smaržu pirmais iespaids iepūšot - zaļš, svaigi un spilgti smaržojošs rožu dārzs pēc lietus. Lai arī notis smaržās ir vairākas - dominējošā ir roze, kas sākotnēji ir ļoti izteikta, bet pēc kāda laika paliek tikko jaušama, maiga un mazliet asociējas ar bērnu ziepēm. Tā kā pamata notis ir muskuss un ambra, smaržu izskaņa ir samērā pūderaina, sajaucoties ar rožu un tikko jaušamu magnoliju. Lai arī interneta plašumos ir ļoti pretrunīgas atsauksmes par šīm smaržām un to noturību - man ir tikai pašas pozitīvākas domas un sajūtas. Noturība- vidēja līdz ilga. Man turas kādas 5 -6 stundas uz ādas un matiem. Savukārt drēbēs maigs un liegs rožu aromāts aromāts paliek līdz pat to mazgāšanai.
Šis aromāts man katru reizi liek domāt par baltām, gaisīgām, mežģīņu kleitām, pirmo randiņu mulsumu un reizē vieglumu,  svaigiem satīna palagiem pamostoties no rīta pie atvērta loga pie kura ir uzziedējis rožu krūms. Tāds sievišķības esības un dzīves tveršanas vieglums. Tieši tas, kas vajadzīgs vasaras saulainajām dienām un gaišajiem vakariem.

Nopirkt : Visās lielākajās smaržu pārdošanas vietās
Cena : precīzi vairs neatceros, bet ap 80 EUR ( par 75 ml )

You Might Also Like

8 komentāri

  1. Es arī domāju par šīm smaržām un īsti nezinu, vai tiešām man vajag simto pudeli, tās ir burvīgas, bet man tiešām vairs nav kur likt un vilkt! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manā izpratnē - smaržu nekad nevar būt par daudz :) Sevišķi tādu, kas patīk. Turklāt, jauki, kad var katru dienu mainīt.

      Dzēst
  2. Cik skaista sajūtu glezna! :)
    Es jau The Late Latte blogā izteicos, ka man ļoti patīk pūst spēcīgās smaržas vasarā, piemēram, La Vie Est Belle man atgādina cukurvati, tad nu es esmu tāda staigājoša cukurvate karstajās dienās. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man La Vie Est Belle liekas daudz par saldu - man pašai patīk no smagajām piparoti piesātinātās. Bet asociācijas ar cukurvari gan man feinas :) Varētu forši būt vasarā.

      Dzēst
    2. nu nezinu, nezinu, es tādas izteikti saldās smaržas nolieku līdz rudenim, jo vasarās ir sajūta, ka lapsenes un cita lidojoša nejaucība par mani izteikti interesējas, ka atļaujos ar kādu cukurūdeni salieties :))

      Dzēst
    3. Lapsenes reaģē uz saldām smaržām, tas tiesa. Vēl jau viss atkarīgs no tā, cik daudz sapūš un cik intensīvas smaržas.:)

      Dzēst
  3. Man atkal vasarā patīk meklēt balansus starp saldiem. un iemīļotajiem uzkrītošajiem. Tumši zilā Lacoste, kas skaitās vakara aromāts rudenim, priekš manis lieliski kalpo vasaras karstumā. Upenes stiprumiņš un saldumiņš dod īsto gammu manam degunam. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neesmu smaržojusi - varbūt vajadzētu pasmaržot, jo upenes notis arī man patīk smaržu kompozīcijās :)

      Dzēst