Jūnija produktu bilance - pirkumi un dāvanas.

piektdiena, jūnijs 26, 2015


Sveiciens visiem skaistajiem lasītājiem jūnija izskaņā!

Šoreiz atrādu kā izskatās mana jūnija produktu bilance. Mēnesis iesākās ar darba braucienu uz Tallinu un, lai arī neplānju Tallinā neko pirkt, tomēr redzot izdevīgos piedāvājumus, kājiņa tomēr paslīdēja. Iegādājos TiGi Bedhead Urban antidotes šampūna un balzāma lielos tilpumus, kas Tallinas Rimi bija ar 80% atlaidi. Katrs līdzeklis man izmaksāja vien 5EUR - nu, grēks neņemt :). Turpat mani ļoti ieinteresēja jaunais Palmer's Rapid Moisture ķermeņa losjons, kas ir aerozola veidā. Ir jau izmēģināts un atzīts par ļoti labu un ātri lietojamu produktu. Vēl no Tallinas aptiekas ir atceļojusi slavenā korejiešu It's Skin sejas esence - produkts, kas ļoti ātri iekaro pozīcijas Eiropas skaistumkopšanā un spēj uzlabot jebkuras ādas stāvokli. No mūsu pašu ražotājiem - jūnijs pagāja "Dzintars" atlaižu zīmē - iegādāts Laura Mars balinošais acu serums un Sea Secerets pretgrumbu koncentrāts. Savukārt, Clarins tonālais krēms un Lanvin Eclat'd Arpege smaržas iegādātas "Stockmann" atlaižu laikā (iesaku aiziet, dažiem produktiem tiešām vērā ņemamas atlaides).
Visi Maybelline jaunumi, kas redzami bildē pie manis nonāca saistībā ar šo video konkursu. Pats konkurss gan bija viens liels jūnija izaicinājums, jo līdz šim video īsti nebija mans formāts :) Tagad gan apdomāju, ka varbūt jāturpina eksperimentēt arī video lauciņā, lai padarītu blogu daudzpusīgāku un interesantāku.
Pēdējais un smaržīgākais jūnija jaunums pie manis nonāca vien vakar - Rituals Mandi Lulur limitētās vasaras kolekcijas dušas putas. Maigas, krēmīgas un ļoti liegi smaržojošas. Tieši tādas kādi ir jūnija izskaņas vakari.

Tāda, lūk, mana bilance! :) Pastāstiet, kas Jums jauns jūnijā un par kuriem no visiem produktiem gribētos lasīt plašāk?

You Might Also Like

22 komentāri

  1. Tik forši jaunumi!
    Gribētos vairāk palasīt par TIGI produktiem, neesmu mēģinājusi tos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par TiGi man plānā uzraksīt apvienoto rakstu ar visiem līdzekļiem, kas man ir :)

      Dzēst
  2. Es nemaz nevēlos vilkt kopā savu jūnija bilanci. :) Pārāk daudz visa kā lieka. :)))

    AtbildētDzēst
  3. Rituals - noteikti gribu par Rituals :D

    AtbildētDzēst
  4. Interesē Tavs viedoklis par It's Skin 'efektoru' - man ar to produktu galīgi draudzība neveidojās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šis produkts ir lietošanā jau visu jūnija mēnesi - pagaidām varu teikt to labāko. Bet plāšakas atsauksmes sekos :)

      Dzēst
  5. Gribētu dzirdēt, kā tev patīk Laura Mars balinošais acu serums :)

    AtbildētDzēst
  6. Pusgadu bija balanss tērēšanā un pirkumos, jūnijā esmu atpakaļ vecajos ieradumos, kā rezultātā plauktos gozējas Institut Esthederm produkti, Bio2you acu maskas, The body shop E vitamīna acu krēms, chanel skropstu tuša, EH attīrošais sejas balzams un sejas krēms, Roc sejas krēmi un pilnai laimei Matrix matu maska (lielais iepakojums).
    Gribētu lasīt atsauksmi par balinošo acu serumu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ooo! Normāla jaunumu bilance! :) Man Rocs krēmi ļoti patika, cik esmu lietojusi, tāpat kā patīk E vitamīna krēms. Institut Esthederm produkti gan man pagaidām ir tikai vēlmju sarakstā. Un atsauksme par balinošo acu serumu - būs :)

      Dzēst
  7. Forši pirkumi un guvumi :) Jā, atsauksmi par acu serumu gaidīšu :) Sen neesmu bijusi Rituals veikalā - Mandi Lulur kolekcija kopumā ļoti skaista, bet vēl nezinu, vai man ko vajag.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es no Mandi Lulur vēlos vēl to ķermeņa losjonu ar spīdumu. Līdz veikalam gan vēl neesmu tikusi - būs kaut kad jāaizbrauc.

      Dzēst
  8. Forši, dažādi jaunumi...
    Man kauns savu bilanci taisīt, jo izlietots minimāls daudzums produktu, bet jūnijā klāt nākusi tāāda kaudze..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu, ko vajag no produktiem, to vajag! :) Gaidu Tavi bilanci arī!

      Dzēst
  9. Tigi ir super un ja vēl pa 5eur ahh, šis ir sapņu pirkums ;) Video foršs- jātaisa vēl ;)

    AtbildētDzēst
  10. Es pie savas kaudzes vēl neesmu ķērusies klāt. Un pat šodien vēl pērku lietas, kas patiesībā man vispār nav vajadzīgas, bet uzraksts "jaunums" visu pasākumu pasliktina:D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu, ja pērkās lietas, tad jau vajag un jaunumus jau visiem gribas izmēģināt :)

      Dzēst
  11. Es gribētu palasīt vairāk par TIGI produkciju. Plānoju dāvanas uz Ziemassvētkiem un domāju apdāvināt mammu un tanti ar TIGI produktiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es gribētu palasīt vairāk par TIGI produkciju. Plānoju dāvanas uz Ziemassvētkiem un domāju apdāvināt mammu un tanti ar TIGI produktiem.

      Dzēst