The Ordinary - iedarbīga anti-age sejas ādas kopšana jeb lēti un labi.

otrdiena, maijs 02, 2017



Šoreiz izdomāju padalīties ar viedokli par sejas ādas kopšanas līdzekļiem, kas pasaulē iegūst arvien lielāku popularitāti - The Ordinary sejas ādas kopšanas produktiem. Par šiem produktiem dzirdēts un lasīts ļoti daudz, tāpēc arī es ļoti gribēju pamēģināt, ilgi lasīju groziņu produktu oficiālajā mājaslapā, lidz beidzot pasūtīju un nemaz nenožēloju. Lietojot mēneša laikā, sejas ādas stāvoklis ir uzlabojies un pati sejas āda tāda svaigāka palikusi :) Pavisam testam pasūtīju 3 produktus, no kuriem 2 lietoju īpaši aktīvi, trešo vēl līdz galam neesmu iemācījusies pieņemt. Bet par visu pēc kārtas.



The Ordinary "Buffet" - jeb multifunkcionāls peptīdu serums, kas cīnās ar vairākām novecošanās pazīmēm reizē. Produkta sastāvā ir vairāki peptīdu kompleksi, kā arī aminoskābes un hialuronskābe. Neesmu ķīmiķis un produkta lietošanā vairāk vados pēc sajūtām un rezultāta, ko redzu uz savas sejas ādas. Šis produkts man nav licis vilties. Želejveida konsistences šķidrums, kam nav ne smaržas, ne krāsas tiešām izskatās ir uzlabojis ādas tekstūru, izlīdzinājis tās toni un padarījis sejas ādu svaigāku. Parasti šo lietoju no rītiem, pirms tonālā krēma un pirms seruma uzklāšanas. Tas ātri iesūcas un neliek sevi manīt, bet dara savu " darbu" ļoti labi. Pēc uzklāšanas kādas 5-7 minūtes ir lipīguma sajūta, bet arī tā pāriet. Uzreiz teikšu, ka efektu pēc pāris lietošanas reizēm diez vai redzēs, jo peptīdiem ir raksturīgs "uzkrājuma efekts", tie vislabāk darbojas ilgtermiņā. Pagaidām, pēc mēneša lietošanas es šo efektu jau esmu sākusi redzēt skaistas, gludas un vienmērīgas ādas izskatā.


The Ordinary Hyaluronic Acid 2% +B5 - ar hialuronskābes produktiem vairs nevienu nepārsteigsi, taču pētot dažādās hialuronskābes molekulas izrādās, ka tās ir dažādas. Citas no tām "sēž" ādas virspusē un neiesūcas ādas dziļākajos slānos kā rezultātā šķietami mitrināta ir tikai ādas virskārta. Šajā produktā ir savienotas zema, vidēja un augsta svara hialuronskābes molekulas kā rezultātā produkts nonāk arī ādas dziļākajos slāņos. B5 vitamīns sastāvā arī ir laba ideja, jo tas dod papildus mitrināšanu. No visiem produktiem - šīs ir mans absolūtais favorīts. Sejas serums bez smaržas, krāsas, gandrīz nesajūtams uz sejas ādas. Tāds, kas ātri iesūcas, padarot ādas virsmu samtaini maigu. Pati esmu lietojusi hialuronskābes serumus arī iepriekš, bet tie ne vienmēr ir sadzīvojuši ar maniem pārējiem sejas krēmiem. Šis serums nesaveļas un uz tā var lieliski uzslāņot visu sejas ādas kopšanu. Arī pēc sastāva spriežot hialuronskābe šajā serumā ir daudz- tā atrodas otrajā vietā pēc ūdens.
Ja esat laba, vienkārša, pamata hialuronskābes produkta meklējumos - šo patiešām varu ieteikt. Man pašai, lietojot šo produktu šogad izpalika sausie pleķīši un ādas negludumi, kas mani piemeklē ik pavasari. Iesaku!


The Ordinary Vitamin C suspension 23% + HA spheres - hialuronskābes un C vitamīna suspensija. C vitamīns ienāk skaistumkopšanā ar joni, taču tas ne vienmēr dod pareizo rezultātu. Pētot C vitamīna pievienošanu produktiem, izrādās tas nedrīkst saskarties ar ūdeni, kas padara to nestabilu un neiedarbīgu. Šajā produktā C vitamīns ir pievienots pulvera veidā, turklāt ne uz ūdens bāzes un ne uz silikona bāzes kā daudzos citos produktos. Šis produkts man liekas iedarbīgs, taču strīdīgs lietošanā. Pirmkārt, kā jau visus C vitamīnu saturošus produktus šo ir jāuzklāj uz pilnīgi sausas sejas ādas ar sausām plaukstām. Pati produkta konsistence ir diezgan krēmīga, taču graudaina, C vitamīns ir pievienots pulvera veidā un to jūt. Es parasti lietoju kādas 2 stundas pirms miega, ļaujot pamatīgi iesūkties. Ir iespējama kņudināšana, īpaši tiem, kas nav lietojuši C vitamīnu vai skābju pīlingus iepriekš. Man pašai tā kņudināšana bija minimāla. Efekts no produkta viennozīmīgi ir - sejas āda gludāka, vienmērīgāka, arī gaišaka. Mani vasarasraibumi izbalēja gandrīz pavisam. Šo noteikti turpināšu lietot un iesaku visiem, kam ir nevienmērīgs sejas ādas tonis. Pati produkta lietošana gan tāda ne visai patīkama, kamēr nepierod. Vairāk par C vitamīna veidiem un līdzekli var palasīt ražotāja mājaslapā - šeit



Kopsummā, varu teikt, ka šie ir produkti, kam noteikti pievērst uzmanību. Cenas galīgi nav augstas, arī dizains produktiem ļoti vienkāršs un pārdomāts. Bet galvenais - tie ir iedarbīgi, kāpēc pārmaksāt citiem ražotājiem pār vārdu, mārketingu un iepakojumu? :)

Vai esat lietojušas kaut ko no The Ordinary?  Kā patīk?

You Might Also Like

12 komentāri

  1. jau lietoju kopš lieldienām un man patīk, vislabākie rezultāti no Buffet :) palietosu vel kādu laiku, mēginu uztvert cik ļoti man patīk hialuronskābes serums... C vit pastu negribēju ņemt, baidījos, ka dikti kairinās ādu..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Buffet man arī patīk, it kā tāda wow efekta nav, bet āda riktīgi staro. C vitamīna pastai man patīk efekts, bet nepatīk sajūta uzklājot, pilnīgi atgrūž. Pagaidām sakožu zobus un lietoju, jo efekts labs.

      Dzēst
  2. nav gadījies lietot, tikai nesen ievēroju, ka Wayne Goss teica, ka šiem esot superīgi praimeri. būs jāpaskatās tuvāk, kā saka :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es atkal jau skatos uz šī ražotāja tonālajiem krēmiem. Kā tik sataisos pasūtīt, tā izpārdots. Klīst baumas, ka uz šiem esot ap 20 000 cilvēkiem liela rinda :D Nezinu, cik tur taisnības.

      Dzēst
  3. Es sev pasūtīju hiāluronskābi. Domāju par to, ko citu iegādāties :).
    Par Buffet dzirdēju daudz ko laba, vajadzēs laikam mēģināt!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vēl skatos arī citiem produktiem atsauksmes, tur tāda ķīmija un tādi savienojumi dažos. Gribas izmēģināt visu.

      Dzēst
  4. No kurienes šos sūtāt?:)

    AtbildētDzēst
  5. Es ar kādu mēnesi lietoju vairākus produktus, daži liekas ok, daži nu tā. Nupat to Bufeti pasūtīju. Man kaut kā nu tā - neekonomisks patēriņš un tā kā tie sastāvi ir tik vienkārši katram produktam, tad nākas daudz kombinēt (bet iesaka tikai līdz 3 serumiem vienā reizē). Beigās summāri sanāk tas pats, kas Paula's Choice....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man Paula's Choice tā arī nav aizgājis. Nesaprotu to hype ap viņiem, jo man tie produkti galīgi neiedarbojās. Par The Ordinary runājot man tieši uzrunā vienkāršie sastāvi un zemā cena. Var daudz mēģināt un kombinēt. Bet nu katram savs :)

      Dzēst
  6. Vai sūtot no tevis minētās oficiālās mājas lapas http://theordinary.com/ virs 22 EUR nav jāmaksa PVN? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mans pasūtījums nesasniedza 22EUR cenas atzīmi. Pieļauju, ka ja sūta no USA / atmutošana būs. Bet ir dzirdēts, ka šos mēdz sūtīt arī no UK. :)

      Dzēst