Vasaras sākuma favorīti - matu, ķermeņa un sejas kopšana.

trešdiena, jūnijs 10, 2015


Šodien padalīšos ar dažiem saviem vasaras sākuma favorītiem sejas, ķermeņa un matu kopšanai. Pēc šiem līdzekļiem roka stiepjas pirmā, izdomāju tos atrādīt vienā, kopīgajā rakstā :

Maroccanoil eļļa matiem : pirms pirkt, vēlējos pamēģināt šo produktu, paldies Elīnai, kas padalījās ar mani. :) Eļļa man ļoti patīk - galvenais ar to nepārforsēt. Man pietiek viena pumpīša, lai noklātu visus matu galus. Produkts padara matus zīdainus un ļoti labi nogludina spurainos matu galus. Neteiktu, ka eļļa īpaši dziļi ārstē matu galus, drīzāk sniedz vizuāli ļoti koptu matu efektu, spīdumu, tikko jaušamu, patīkamu smaržu un mazliet barošanu. Domāju pirkt pilno iepakojumu.

Dove Summer Glow iedeguma ķermeņa losjons - agrīno studiju gadu favorīts, kad gribējās ātri izkāpt no biksēm un parādīt pasaulei iedegušas studentes kājas :) Nesen, skatoties vecās bildes, atcerējos par tāda līdzekļa esamību un iegādājos. Ļoti krēmīgas konsistences un saldi smaržojošs ķermeņa losjons, kas piedod ķermenim pakāpenisku iedegumu. Pirms lietošanas ieteiktu izmantot skrubi, jo līdzeklim ir tendence pleķoties. Taču efekts atsver visu - gaumīgs, viegls iedegums, kas arī pazūd no ķermeņa ādas ļoti pakāpeniski. Man tikai mazliet traucē pašiedeguma līdzekļa smarža, kas šim ir izteikta, taču pie visa pierod.

Garnier micelārais ūdens -  ļoti patīk. Attīra ādu no meikapa vienā mirklī. Nekairina un nekož acīs, kas arī nav mazsvarīgi. Vien uz ražotājs uzsver, ka micelāro ūdeni var nenomazgāt - nepiekrītu. Micelārais ūdens vienmēr ir jānomazgā, pretējā gadījumā ir risks iedzīvoties problēmādā.

Korres Guava body butter - slavenā ķermeņa sviesta mazais izmērs, ko man uzdāvināja Una, ciemojoties Latvijā. Korres ķermeņa sviesti man ir bijuši iepriekš, taču jau biju piemirsusi, cik tie forši. Šo konkrēto gan vairāk lietoju kā roku krēmu ( arī elkoņiem) - ļoti labi mitrina, sastāvā esošais C vitamīns atjauno pat visnogurušāko ādu. Sastāvā ir arī mandeļu un avokado eļļas, kas dziļi mitrina. Ļoti patīk smarža- pietiekami eksotiski, taču ne saldi uzbāzīgi. Šāda ķermeņa sviesta pilnais izmērs jau ceļo pie manis no feelunique.

Jergens Natural glow express iedeguma losjons - vēl viens no Amerikas labumiem :) Jau minētā Dove amerikāņu versija, kas sola pārvērst pat visbaltākās kājas iedegušās un iekārojamās vien 3 dienu laikā. Līdzeklis savu solījumu pilda - losjons iesūcas ļoti ātri un jau pēc pāris stundām ir redzams rezultāts, kas ir īpaši forši aizņemtās dienās, kad jāskrien, bet kleitu gribas uzvilkt.

TiGi Bedhead Epic volume šampūns/ kondicionieris - pēc eksperimentiem ar masu produkcijas šampūniem, atgriežos pie pārbaudītām vērtībām - TiGi. Neteiktu, ka piedod ļoti lielu apjomu, bet padara matus vieglus, gaisīgus, gludus un piešķir tiem pamanāmu spīdumu. Smaržo pēc zemenēm ar putukrējumu. Turklāt tagad šie šampūni ir ļoti viegli pieejami - tos pārdod Prizmā. Patīk.

Sunday Riley Good Genes treatment - vēl viens Amerikas atbraucējs - atsvaidzinošs, atjaunojošs sejas serums/ maska. Par šo produktu biju dzirdējusi ļoti daudz. Ir cilvēki, kas lieto to gadiem un savu svaigo sejas izskatu skaidro tieši ar šī produkta lietošanu. Produkts paredzēts smalko mīmisko grumbiņu nogludināšanai, ādas attīrīšanai, mitrināšanai un sejas toņa nogludināšanai. Sastāvā ir lakricas un miežu ekstrakti, kā arī skābes. Līdzeklis pirmajā mirklī mazliet kņudina ādu, taču pēc tam kņudināšana pāriet un tas iegūst vairāk eļļainu konsistenci. Vislabāk man patīk, ka tas nav jānomazgā, vien pamostoties no rīta. Āda - fantastiska - mitrināta, svaiga un izskatās ļoti jauna, arī mana sāpju grumba starp uzacīm ir palikusi nedaudz blāvāka. No pilna līdzekļa iegādes pagaidām attur tā cena  - 105 dolāri. :) Uzskatu, ka līdzekli strādā, tomēr nav 105 dolāru vērts.

TBS Eye cube acu krēmsatsauksme šeit . Lai arī likās, ka izlietosies ātri, vēl joprojām lietoju un esmu pusē. Ļoti patīk sajūta šo uzklājot - atvēsina un nogludina.

Dzintars SPA premium arbūzu ķermeņa jogurts -  atsauksme par persiku krēmu jau ir bijusi . Šim konkrētajam produktam ir nedaudz ķīmiskāka, vēl saldāka arbūzu smarža, kas man vasarā liekas īpaši aktuāla.

Tādi, lūk, mani pēdējā laika mīlulīši! Pēc kādiem produktiem Jums vairāk stiepjas roka?

* Starp citu, tiem, kas vēl nav pamēģinājuši foršo Dzintars SPA līniju - šobrīd visos veikalos ir lielas atlaides ( līdz - 75%, līdz 14. jūnijam). Es pati šodien plānoju izpētīt piedāvājumu un iepirkt vēl pārīti smaržīgos ķobīšus!



You Might Also Like

16 komentāri

  1. Man ir tieši tāds pat Dove pašiedeguma krēms- arī vislabākās atsauksmes. Drēbes nepaliek ''netīras'' , uzsūcas ātri, kas ir liels pluss. Un ir rezultāts. Pleķi vēl nav bijuši :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī patīk, ka nesmērē drēbes. Pleķīšu uzklājot, gan man ir sanākuši, ja steidzos, vai nevienmērīgi uzklāju, vai aizgāju gulēt uzreiz, neļaujot iesūkties :D

      Dzēst
  2. Lai kā man patiktu Tigi, šis pārītis beigās nonāca miskastē. Kondicionieris so-so, bet šampūns briesmīgi kairināja galvu un likās, ka pēc mazgāšanas ar viņu izkrīt vairāk matu.. Vispār man pēdējā laikā Tigi šampūni pārāk agresīvi liekas. Kondicionierus gan dievinu, tikko izlietoju zilo Recovery, šodien nopirku Resurrection.

    Paldies par atgādinājumu, iešu uz Dzintaru pēc kāda smaržīga ķobīša :)

    AtbildētDzēst
  3. Man gan patīk...biju jau aizmirsusi, cik forši. :) REdz, katram sava pieredze. Es nupat Tallinā iepirku lielos 750 ml tilpumus Ressurection šampūnam un balzāmam...Igaunijā šos pārdod Rimi :D

    Es jau arī tiku pie smaržīgajiem ķobīšiem :) Pareizāk gan acu krēma.

    AtbildētDzēst
  4. Jā, Dzintara atlaides nevajadzētu aizmirst - manējais melleņu jogurts jau drīz beigsies, gribētu iepētīt arī citus aromātus :) Tigi matu kopšanas produktus neesmu mēģinājusi, varbūt tāpēc, ka reti manu atsauksmes par viņiem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es šodien biju. Ievērojamas atlaides ir SPA premium sērijas produktiem - gan eļļām, gan sviestiem, gan ķermeņa jogurtiem. Tiku arī pie kārtotā Laura Mars balinošā acu seruma un Sea Secrets atjaunojošā koncentrāta. :) Ir vērts aizdoties!

      Dzēst
  5. Cik maksā Dzintara jogurts tagad? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zini, es tagad tieši neatceros, cik precīzi tieši jogurts - man liekas kādi 5 - 6 EUR bija. Tās pašas sērijas ķermeņa losjoni bija par 3.50 EUR, masāžas eļļas un matu maskas par 6 -7 EUR.

      Dzēst
  6. Es no Dzinatrs sērijas vasarai nopirku losjons ar melleņu un persiku aromātu. Diemžēl vienīgais, kas no visiem daudz maz iepatikās, jo gribējās vēl kādu, bet aromāti priekš manis ir atbaidoši saldi. Šis arbūzs liekas sākumā ok, bet zinu, ka ilgāk pa nedēļu to nespēšu paciest :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es gribēju iegādāties melleņu ķermeņa losjonu vakardien, bet viss jau bija izpārdots. Man arbūzs liekas mazliet par saldu, bet tajā pat laikā- liekas, ka vasarai ļoti piestāv tāda ledeņu smarža :)

      Dzēst
  7. Man prieks, ka kaut kas no Amerikas labumiem arī noderēja.. :)
    Man tas konkrētais Sunday Riley serums nederēja, bet kopš noskatījos viņas interviju ar Pixiwoo māsām, sāku apdomāt, vai nepamēģināt vēl ko - dikti jau labi un pārliecinoši izklusās. Jāiet uz veikalu ostīt. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, paldies par labumiem! Es arī tieši noskatījos video ar pixiwoo un secināju, ka jāpapēta tas ražotājs vairāk - varbūt tomēr maciņš atveras un kaut kas nopērkas :)

      Dzēst
  8. Man ir jaunā Kerastase eļļa, ceru, ka patiks. :)
    Dove summerglow un Garnier rozā ūdens arī manā sarakstā. :)

    AtbildētDzēst
  9. Jup Maroccan oil super un arī Garnier micelārais ir foršs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man Garnier micelārais ūdens daudz labāk patīk par L'oreal. Lai gan sākumā likās, ka būs otrādi.:)

      Dzēst