Labākais no savējiem - Dzintars Laura Mars krēmi.

pirmdiena, decembris 14, 2015


Nevienam sen jau vairs nav noslēpums, ka mūsu pašu "Dzintars" jau ir kas vairāk par pagātnes retro krēmiem. Ir mainījušies ne tikai produktu sastāvi, bet arī konecpts un iepakojums (vēl pilnai laimei varētu tik atjaunota un modernizēta "Dzintara" mājaslapa). Arī atlaides šī ražotāja veikalos ir daudz, dažādas un bieži, tāpēc šoreiz padalīšos ar saviem iespaidiem par "Dzintara" ražotājiem Laura Mars krēmiem. Uzreiz arī minēšu, ka šos produktus testēju jau 6 (!) mēnešus, kas nav īsti man raksturīgi, kā arī visiem no produktiem jau iet otras/trešais iepakojums. Tātad:

Laura Mars Nourishing Hand cream, SPF 10 - patīkama, pabieza satīna krēmveida tekstūra, saldens, spēcīgs aromāts un ātras iesūkšanās spējas. Tā īsumā varētu raksturot šo foršo roku krēmu, kuram man iet cauri jau 3. iepakojums. Krēms patiešām rada tādu luksus SPA kopšanas sajūtu un maigas, gludas rokas. Arī aromāts, lai arī spēcīgs - parasti visiem ļoti patīk. Sastāvā ir hidrolizēts sojas proteīns, kas rūpējas par roku jaunību un īpašu maigumu. Ražotājs sola, ka krēms palīdzēs cīnīties arī ar pigmenta plankumiem. Man tādi nav, tāpēc šo daļu nekomentēšu :) Taču kopsummā - par atlaižu cenu (ap 4EUR) šis ir patiešām burvīgs produkts.  Man pašai ir pilnīga apsēstība ar to - varu zieķēt un smaržot to nonstopā :) Tāpēc esmu nopirkusi vēl kādus 5 krēmus Ziemassvētku dāvanām, lai arī citiem tiek tas prieks.

Laura Mars Anti-Wrinkle cream - krēms, kas labi izlīdzina sejas ādu un cīnās ar grumbiņām. Biezas, patīkamas konsistenses krēms, kas lietojas ļoti ekonomiski un ātri iesūcas. Mana starp -uzacu grumba patiešām ir kļuvusi blāvāka un mazliet līdzenāka. Neteiktu, ka šis ir radikāls līdzeklis, kas izlīdzinās pat visdziļākās grumbas, taču sastāvs krēmam ir patiešām labs - tai skaitā hialuronskābe, kas jebkuru ādu īpaši labi atjauno un mitrina. Šo parasti lietoju vakaros, pirms tam veicot sejas pašmasāžu ar The Body Shop Oils of Life sērijas sejas eļļu. Man šis eļļas/krēma tandēms lieliski strādā arī kad āda jūtas nogurusi un izskatās pelēka. Vienīgais pārsteiguma moments man sākumā likās sejas krēma spēcīgā smarža, kas nav raksturīga sejas kopšanas produktiem, taču ar laiku pie tās ļoti pieradu un tā pat relaksēja.

Laura Mars Anti-Age cream - šis krēms pēc sastāva līdzīgs iepriekšminētajam, taču manai ādai strādā mazliet labāk. Var just liftinga efektu, kā arī ādas tonusa un krāsas uzlabošanos. Āda pēc lietošanas ir ļoti maiga, elastīga un mitrināta. Pārdabiskus rezultātus nemanīju, taču krēms man ļoti patika tieši foršās tekstūras un sastāva dēļ. Produkta sastāvā ir inovatīvie, ražotāja laboratorijās izstrādātie peptīdi, kas kavē ādas novecošanos. Foršs krēmiņš, ko noteikti iesaku. Arī lietojas ļoti ekonomiski - viens iepakojums man iet kādus 3-4 mēnešus.

Laura Mars Eye Lightening serum - balinošs serums zemacu zonai. Produkts, kas pateicoties savai konsistencei, sastāvam un pārdomātajam iepakojumam man ir absolūtais favorīts acu zonas kopšanai. Šobrīd lietoju jau trešo šī seruma iepakojumu. Metāla uzgalis, kas ir serumam ļoti palīdz produkta izlīdzināšanai zemacu zonā. Kā arī tādām sliņķēm kā es, uzklājot serumu, tajā pat laikā tiek veikta zemacu zonas atvēsināšana un pašmasāža. Serums man patika arī ar savām gaišinošajām īpašībām. Jālieto gan produkts vismaz 1-2 mēnešus, un rezultāti nav graujoši, taču tie tik un tā ir tā vērti.
Tie, kas lasa mani ilgi zina, ka man ir izteikti loki zem acīm ar kuriem cīnos jau vairākus gadus. Lietojot šo serumu ilgāku laiku un regulāri, pamanīju, ka loki ir mazinājušies, arī to krāsa ir palikusi blāvāka. Sevišķi acu ārējos kaktiņos un vidusdaļā, loki kļuva daudz mazāk pigmentēti un uzkrītoši. Kopsummā - acis izkatījās možākas un svaigākas. Neteiktu, ka serumam ir spēcīgs pretgrumbu efekts, drīzāk tāda dziļāka mitrināšana un mazliet balināšana. Mazāk pigmentētu acu loku efekts gan saglabājas lietojot tikai šo acu serumu. Pārslēdzoties uz kādu citu līdzekli, mani tumšie loki atgriezās pāris nedēļu laikā. Šo noteikti ieteiktu izmēģināt visiem, kam gribas mazliet lielāku kontroli pār saviem tumšajiem lokiem :)

Kopsummā - visus no šie produktiem var ieteikt, taču īpaši roku krēmu un acu serumu. Visi šie produkti "Dzintars" veikalos šobrīd pieejami ar vērā ņemamu atlaidi. Acu serums maksāja ap 7 EUR, sejas krēmi ap 14EUR.

Vispār man lielas prieks, ka kaut ko šādu ražo mūsu pašu Latvijā. Es ar prieku varu teikt, ka 6 mēnešus lietoju mūsu pašu ražotāja sejas kopšanas kosmētiku un man tā ļoti patika :) Šobrīd viņu veikalos tiešām ir labs piedāvājums un daudz jaunu produktu. *Manas pārējās atsauksmes par "Dzintara" ražojumiem :

SPA Premium sērijas produkti

Eksperiments ar "Dzintars" krēmiem un sejas kopšanu bez ūdens

Viena no labākajām matu maskām


Vai esat mēģinājuši kaut ko no Laura Mars vai citiem "Dzintara"ražotiem produktiem?







You Might Also Like

4 komentāri

  1. Paldies!
    Es tieši skatījos uz roku krēmu un acu serumu, būs jāpērk! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Abi produkti ļoti, ļoti forši! :) Krēmiņi arī labi.

      Dzēst
  2. Man ir aizsargkrēms, aktuāls vairāk pavasarī-vasarā, taču tagad arī reizēm lietoju. Šobrīd aktivi lietoju arī to pašu serumu ādai ap acīm- ļoti patīk konsistence un iepakojums! Noteikti iegādāšos vēl vienu, jo man viskomfortablākās ir tieši tādas tekstūras. Nelietots stāv sviests un losjons. Kaut kā aromāti nav priekš ziemas :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sviests man pēdējā laikā kaitina ar to saldo garšu :D Zinu, ka izklausās nereāli, ķermeņa krēmus neēdu, taču tas saldums kaut kā parādās, kad aizmirstu nomazgāt rokas utt. Losjona arī salds?

      Dzēst