Smaržu veidoli

otrdiena, marts 19, 2013

Smaržojot smaržas, rodas tēli -ne vienmēr tādi, kas ir izvietoti smaržu reklāmas kampaņās un gozējas uz smaržu reklāmām žurnālos. Reizēm, personiskās asociācijas ir pavisam vai mazliet savādākas. Kā būtu, ja varētu uztaisīt savu reklāmu smaržām - kādi būtu pieturas punkti veidojot smaržu sejas veidolu, kādas krāsas un kādu "ziņu" un noskaņu radītu bilde? Gribējās eksperimentus, tādēļ - šoreiz atrādu manu reklāmas eksperimentālo interpretāciju par manām visu laiku mīļākajām smaržām - Chloé (atsauksme šeit)
Man šis aromāts asociējas ar tīrumu un briedumu vienlaikus. Tās nav smaržas galīgi jaunām meitenēm, bet, nav arī pusmūža femme fatale pavedināšanas ierocis. Tās ir smaržas, kas smaržo pēc pavasara beigām un vasaras sākuma - kad zied jasmīni un ceriņi, peonijas, rozes un frēzijas, naktis smaržo pēc piedzīvojumiem, kas vēl būs, un jau bijuši, un, mazliet, pēc lieliem noslēpumiem. Smaržas, kas apvieno maigumu, noturīgumu dzīves situācijās un sievišķīgu noslēpumainību.
Tādas ir manas asociācijas un tēls, kas radīts uz to pamata.
Te ir oriģinālā šo smaržu reklāma, kas man šīs asociācijas neizraisa, nu, nemaz.
Kāds būtu reklāmas foto Jūsu mīļākajām smaržām?

Makeup/ style/ hair - Rose Louxembourg ( me, me)
Photo - Gatis Ignāts
Model - Marina

You Might Also Like

2 komentāri

  1. Ļoti skaistas bildes, man ļoti patīk šīs smaržas!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Šīs smaržas manas visu laiku mīļākās! :)

      Dzēst