Oriflame jaunumi - tests, atsauksmes un iespaidi.

ceturtdiena, februāris 09, 2017


Kādu laiku atpakaļ, manās rokās nonāca jaunumi no Oriflame The One līnijas. Jaunumi, ka spēc krāsām un teksturām man jau asociējas ar pavasari - spilgtas lūpas, viegli, duohromēti toņi un spīdīgas tekstūras.Kādu laiku visus šos produktus lietoju, tad nu pēc tradīcijām padalīšos ar iespaidiem.

Oriflame The One Illuskin tonālais krēms - vieglas tekstūras, uz ādas kūstošs produkts, kas satur sevī mērenu daudzumu ar gaismu atstarojošām daļiņām. Mērenu daudzumu, jo ar neapbruņotu aci - spīdumi uz sejas nav redzami. Šis tonālais krēms man ir iemīļotākais ikdienā - viegli izlīdzinās, vidēji nosedz visas nepilnības, ja tādas ir un nepārslogo sejas ādu. Arī tekstūra manai sausajai ādai ir ideāla- pietiekami mitrinoša, taču ne taukaina. Šis tonālais būs ideāls tiem, kam patīk dabiskāks grims, nevis smagi, maskai līdzīgi tonālie un pūdera kārtas. Man produkts turas vismz 6-7 stundas, saplūstot ar ādas toni. Šo fiksēju ar Guerlain meteorītiem, kuri man joprojām ir un nedomā beigties :)

Oriflame The One Featherlight vaigu sārtums / tonis - Lustrous Peach /  - smalka maluma vaigu sārtums siltā, mirdzošā persiku tonī. Sedzamība - vidēja, arī noturība nav no tām augstākajām. Šis būs ideāls grimam " akvareļtehnikā", kas būs ļoti aktuāls pavasarī, kad viss sejas grims tiek izpildīts ļoti maigs, it kā caurspīdīgs. Tiem, kam patīk smagāki un augsti pirmentēti produkti, šo vaigu sārtumu droši vien gribēsies uzslāņot. Es to lietoju virs augstāk minētā tonalā krēma, lai sasniegtu tikko jaušamu efektu. Ar vecumu arvien vairāk pie manis nāk apjausma, ka mazāk ir vairāk :D

Oriflame Featherlight birstošās acu ēnas / toņi - Peach Twinkle un Lilac lustre /  - smalka maluma, birstošās acu ēnas, kuras man patika lietot mitrā veidā. Susā veidā man tās likās pārāk birstošas, tādas, kas dienas laikā nobirst zem acīm. Savukārt, mitrā veidā tās smuki parāda duohromēto pigmentu, taču neizskatās smagas uz acīm. Arī pēc sajūtām ēnas uz acīm nejūt. Lillā toni noteikti daudz nēsāšu pavasarī.


Oriflame The One Featherlight tuša - jaunākā The One tušas versija. Iepriekšējā tušas versija man ļoti patika, un to pati pirku vairākkārt ( atsauksme bija šajā rakstā ). Šajā versijā tušas konsistence ir palikusi vieglāka, arī birstīte ir lielāka un pūkaināka. Efekts, ko tuša dod ir ļoti viegls un dabisks. Pēc lietošanas nekāda super dramatiskā efekta no tušas nebūs, bet būs ļoti akurātas, atdalītas un garas skropstas. Efekts ir ļoti dabīgs, ja vēl pacenšas skropstas pirms katras tušas kārtas izķemmēt ar metāla birstīti. Tādā gadījumā var panākt ļoti dabisku mākslīgo skropstu efektu. No sērijas - savas, dabiskas, bet labākas. Tuša man ļoti patika.

Oriflame The One krēmveida acu ēnas - /toņi Iced Sand un Sahara Bronze /  - krēmveida acu ēnas zīmuļa formā, kas ļoti viegli iztušējas, bet man uz plakstiņiem diži neturējās. Tās ir ļoti labas kā bāze sausajām acu ēnām. Produkts veido ļoti līdzenu pamatni sauso ēnu uzklāšanai. Ja sausās acu ēnas ir puscaurspīdīgākas, krēmveida skaisti spīd cauri. Atkal jau "akvareļtehnikas" cienīgs grims.



Oriflame The One Featherlight lūpu krāsa / tonī Coral Caresse/  - pēc sajūtām kā maigs, mitrinošs lūpu balzāms. Arī tonis, lai arī grima bildē izskatās matēts, dzīvē vairāk ir puscaurspīdīgs jeg sheer. Efektu kā man bildē var panākt produktu klājot uz piepūderētām lūpām, vairākās kārtās. Kopsummā - forša lūpu krāsa pavasarīgā tonī, kas nepadarīs lūpas sausas.

Šīs kolekcijas produkti notiekti patiks dabiskā skaistuma cienītājiem - tiem, kam patīk puscaurspīdīgas tekstūras, viegla ietonēšana, nepārslogotība un tikko jaušams grims. Man personīgi tāda pieeja grimam pēdējā laikā ir ļoti tuva. Ja agrāk krāsojos pa pilnai programmai, tad tagad cenšos izvēlēties vieglākus produktus un sejas ādu nepārslogot. Arī izskats tad ir svaigāks un...jaunāks. Jā, man tas ir aktuāli :)

Kā Jūs krāsojaties ikdienā? Izvēlaties katru rītu zīmēt Instagram un foto sesiju cienīgu seju vai arī pieturaties pie dabiskāka izskata?

You Might Also Like

1 komentāri