Budžetam draudzīgie dekoratīvās kosmētikas jaunumi.

otrdiena, aprīlis 05, 2016


Sveiciens pavasarī!

Šodien pamanīju, ka pagalma krūmiem jau mazas, taču ļoti pamanāmas zaļas lapiņas. Pavasaris ir. Kopā ar lietaino laiku, pavasara pelēko, taču svaigo smaržu, jauno guļamistabas kumodi kuru tik ilgi gribēju, ka aizdevos pakaļ uz Viļņas IKEA, pēc tam to saskrūvējot vienā stundā. Balta, pavasarīga kumode uz kuras jau plaukst hiacintes, kas kontrastē ar manām retro pastorālajām rozā tapetēm.  Neskatoties uz to, ka nesen vēl sniga sniegs, man jau kādas divas nedēļas ir īstas pavasara sajūtas. Ceru, ka Jums arī.
Ja visu ziemu biju kosmētikas miegā, kad neko jaunu negribējās un papildinājumi nāca tikai kā testa produkti, tad pavasaris ir atnesis sev līdzi trako iepirkšanos, kad vajag visu un...tagad. Šoreiz atrādu un stāstu par savām sajūtām par jaunumiem budžeta kosmētikas klāstā :

L'oreal Brow Artist Plumper - uzacu želeja/tuša, kas sola padarīt uzacis biezākas, pamanāmākas un koptākas. Produkts man ir neaizvietojams agros, steigas pilnos rītos, kad ļoti ātri vajag savest uzacis kārtībā un padarīt tās mazliet tumšakas, Kopš atkal nogriezu matus un notonēju visu dabīgajā tonī, manas dabas dotās uzacis ir par gaišu. Ar šo produktu ļoti ātri var gan piešķirt toni, gan smuki noguludināt uzacis. Savukārt, vakara iznācieniem šis man ir produkts, ko lieku pirms uzacu ēnām, papildus apjomam un gludumam. Tad sanāk tādas glancēto žurnālu, editorial stila uzacis. Produktam ir ērta birstīte un ērta tekstūra, kurai ir perlamutra atspīdums. Pateicoties tam - saules gaismā uzacis izskatās ļoti veselīgas. Foršs produkts!

Max Factor Face Finity primer - Sejas bāze uz silikona pamata. Nav tik silikonīga kā manis iemīļotā TBS InstaBlur sejas bāze par ko rakstīju šajā rakstā. Produktam ir ļoti patīkama tekstūra - kā šķidras tekstūras sejas krēms, kas momentāli iesūcas un uz sejas ādas rada neredzamu un nejūtamu plēvīti. Pateicoties tai visi tonālie līdzekļi turas ilgāk un tiek uzklāti gludāk. Neteiktu, ka šī bāze notur tonālo visas dienas garumā kā to sola ražotājs, bet klājas viennozīmīgi līdzenāk un izskatās daudz svaigāk. Slinkajā brīvdienu grimā šo lieku vienu pašu, tumšos loku maskējot ar konsīleri. Ātri, svaigi un ērti.

Max Factor Lasting Performance tonālais krēms - Laba noturība un pūderveida tekstūra. Uz sejas veido matētu, ļoti gludu un gandrīz perfektu klājumu, ko var pakāpeniski uzslāņot. Uz manas sausās ādas turas kādas 6-7 h bez īpašas labošanas. Labs pamata tonālais krēms, ko kā zinu izmanto arī daudzi vizāžisti, seviški sausai/ normālai sejas ādai. Vienīgais mīnuss ir toņu izvēle - man visi ir par tumšu. Arī konkrētais eksemplārs visgaišākajā tonī uz sejas ādas oksidējas par vienu toni tumšāks.

L'oreal True Match tonālais krēms - Jaunā, uzlabotā formula. Šķidrāka, plastistāka konsistence, kas ļoti viegli izlīdzinās uz sejas ādas. Šis ir mans absolūtais favorīts. Vecā formula man ne visai palika arī neturējā tik labi kā gribētos, kā arī uzsvēra visas ādas nepilnības. Jauno formulāciju varu pielīdzināt luksus klases tonālajiem krēmiem - viegli klājas, ilgi turas, padara ādu skaistu :) Vakara grimiem šo parasti uzslāņoju vairākās kārtās un izlīdzinu ar Beauty Blender. Man turas kādas 6-8 h bez labošanas. Arī pazūd no sejas bez pleķiem. Tiem, kam kombinēta/normāla/sausa sejas āda šis ir obligāti pamēģināms.

Max Factor Voluptuos False Lash effect tuša - Jaunums no Max Factor, kas jau pieejams veikalos. Ražotājs sola pamanāmu skropstu apjomu, kas būs pielīdzināms mākslīgo skropstu efektam. Daļēji piekrītu. Skropstu tušas birstīte ir ļoti interesanta- liela, spirālveida un silikona. Sākotnēji man bija bail nosmērēt visu plakstiņu, tieši birstītes dēļ, taču neskatoties uz skropstu tušas birstītes izmēru, tas nenotiek. Produkts ļoti labi atdala skropstas. Tieši atdala. Man ne no vienas tušas nav tik dabiski izliektas un atdalītas skropstas. Katra skropstiņa savā vietā, katrai skaists izliekums. Vienīgais, kas man šajā tušā pietrūkst ir apjoms. Tā atdala, ļoti labi pagarina, taču apjoma kā tāda nav. Tuša patiks tām, kam patīk dabiski garas skropstas, bez drāmas efekta. Man tādas patīk ikdienā, tāpēc produkts ir iepaticies, arī ar skropstu tušas birstīti esmu iemācījusies rīkoties ļoti ātri un precīzi.

L'oreal Volumious Red carpet mascara - Dubultā tuša no L'oreal. Vienā pusē baltā bāze ar škidrām, otrā pati tuša. Veikalā mani uzrunāja tušas dizains. Tušas birstītes ir melni sarkanas. Izskatās ļoti eleganti, un tāds mazais ikrīta prieciņš krāsojoties. Mazie dzīves sīkumi :) Par pašu produktu man ir dalītas domas - tas veido apjomu. Lielu, pamanāmu un mazliet ķepīgu, ja tušu pārforsē. Šī man ir tuša dienām, kad man ir daudz laika. Tāpēc, sākumā klāju Eveline serumu, par ko jau rakstīju šajā rakstā jau gadu atpakaļ un kas ir mans favorīts kopš tā laika, pēc tam klāju tušu, starp diviem- trīs slāņiem skropstas izķemmējot ar metāla birstīti. Zinu, izklausās čakarīgi, taču tādā veidā var iegūt ļoooooti pamanāmas, izteiktas, izliektas leļļu skropstas, kurām tiešām būs mākslīgo skropstu efekts.

Tādas, lūk, budžeta kosmētikas lietas manās mājās :) Padalieties, kas Jums jauns? Man vienai pavasara kosmētiskā histērija? :)


*rakstā ir daži testa produkti, kas manu viedokli nekādā viedā neietekmēja.

You Might Also Like

12 komentāri

  1. Man loreal tonālais mainīja krāsu uz sejas, pilnīgi paliekot par toni tumšaks un dzeltenāks, bet labi ka man patīk :D Ļoti patīk tevis minētā max factor baze, patīk tieši vieglā sajūta, jo parasti silikonīgās bāzes manu seju noslogo un rada vel nepatīkamāku sajūtu, tad šī tāda nav:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man it kā True Match baigi neoksidējas, lai gan pēc ziemas esmu tīīīk bāla, ka liekas - oksidējas viss. :) Jā, bāze ļoti forša.

      Dzēst
  2. Ikea kumodes ir foršas, dzīvoju ar vienu tādu jau četrus gadus. :))
    Dažus manus jaunumus var apskatīt pie mana pēdējā raksta, par True Match piekrītu - ļoti labs tonālais, pats labāks nekā daži labi no dārgā gala.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tai kumodei apkārt staigāju jau 2 gadus. Jo īsti nevajadzēja :D Kamēr atradās iemesls un vieta....un īstais laiks.

      Dzēst
  3. Komplimenti par rotām. Kur pērc?

    No minētajiem līdzekļiem man ir Max Factor bāze. Lietoju, kad sanāk, bet efekts patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) Pērku rotas galīgi nesistemātiski. Tās divas, pa kreisi no Zara, zelta ar krēmkrāsas pušķīšiem ir no Barselonas, citas no Acsessorize.

      Dzēst
  4. man sākumā arī bija ļoti bail no MF tušas birstītes, bet arī ļoti ātri piešāvos. tušu veikalos neesmu mānījusi, man liekas, viņa vēl nav pārdošana. vismaz vakar nebija :)

    par True Matchu nevaru piekrist, diemžēl. vecā formula man nepatika ļoti, atdevu to pudelīti vecmammai. dabūju jaunāko paraudziņu - nekas labāks nav kļuvis :( tāpat tonis ir par rozā un traki saiet mīmikā (ne ar vienu citu tāda efekta nebija).

    Lasting Performance jau ir klasika, bet man pie sirds vairāk iet Facefinity 3 in 1, jo tas šķiet vieglāks un uz manas kombinētas ādas bez pielabošanas dienas laikā iztur vairāk kā 8 stundas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tieši True Match ļoti iepriecināja. Mīmikā amn nesaiet, varbūt tāpēc, ka āda sausa un pēc pavasara ļoti nogurusi. Oksidējas gan viņš mazliet, arī. Bet man vairāk uz dzelteno pusi, ne rozā. Man tonis 2N, kas ir neitrālais.

      Dzēst
  5. Es cenšos valdīties, bet tāpat jau šis tas gadās.. Šad tad ļaujos kādiem ekstra pirkumiem, bet tie tādi ļoti pārdomāti.. Vienīgais, uz ko man ir trakums šajā pavasarī, ir press-on nagi.. Tos pērku kaudzēm. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Press on nagus - ļoti gribētu izmēģināt. Kā ir, vai naga virsmu nebojā, kā tie, kurus līmē klāt ar līmi?

      Dzēst
  6. Mans mīļākais gadalaiks - pavasaris ir klāt. Man prieks par itin visu - par siltajām naktīm, pavasara lietutiņu, pēc kura parādīsies piermie zaļumi, par to, ka vēl pus deviņos ir tik gaišs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, par tiem gaišajiem vakariem un saulainajiem rītiem vislielākais prieks :)

      Dzēst