Trīs labas esences pavasarīgam sejas svaigumam.

ceturtdiena, aprīlis 28, 2016


Kā nav, tā nav mums tā pavasara. Tāda īsta, ko izbaudīt ar vēju matos, kuplā kleitā minoties uz divriteņa kādu garāku gabalu. Bet pavasari dikti gribas, un man viss dārzs arī jau zied. Par spīti tam, ka lietus. Šogad mana āda ziemu pārcieta diezgan ciešami, cieta vien sejas ādas krāsa, kas no lielā stresa un pārslodzes bija kļuvusi pelēka. Reāli pelēka, nepārspīlējot. Talkā nāca trīs sejas esences, kas uzlaboja manu ādas stāvokli un padarīja to gatavu pavasarim. Visas trīs kombinējot lietoju jau 3- 5 mēnešu garumā, tātad no paša ziemas sākuma. Katrai no tām ir savs efekts un jēga. Skaistām ādas pārmaiņām iesaku izmēģināt vismaz vienu, taču tandēmā vai kā trio tās strādās labāk.

Oriflame Time reversing SkinGenist dienas un nakts esence - ar sojas ginesteīnu, skaistuma gēnu aktivizācijai. Sejas esence, kas momentāli iesūcas, izlīdzina sejas ādas toni un sniedz pavisam minimālu, tikko jaušamu liftinga efektu. Es doto produktu visbiežāk lietoju no rītiem, pirms dienas krēma uzklāšanas. Tas ļāva ļoti ātri savest ādu kārtībā un izskatīties svaigāk. Vakaros produktu nelietoju, jo tā sastāvā ir granulas, kas ir samērā spīdīgas. Un, ja dienai atstarojošās daļiņas ir tieši tas, kas vajadzīgs, tad vakaram tās mani mulsināja. Šis ir mans otrais produkta iepakojums. Noteikti pirkšu vēl. Efekts - starojoša, gludāka āda.

It's Skin 10 Effector with adenosine - sintizētais, Āzijas skaistumkopšanas iedvesmotais līdzeklis, kura sastāvā ir 21% gliemežu slienas, adenosīns, ko iegūst no rauga un kas sekmē šūnu ātrāku atjaunošanos un dalīšanos, kā arī kaviāra ekstrakts. Šis ir tipisks Āzijas produkts- želejveida konsistences, patīkami smaržojoša esence, kas ātri iesūcas un padara sejas ādu ļoti maigu un jauneklīgu, ka arī piešķir tai mazliet miklu efektu. Šis ir mans otrais produkta iepakojums. Līdzeklis pie mums nav nopērkams, to pirku Igaunijā. Parasti līdzekli lietoju vakaros, pirms nakts krēma un balinošās The Body Shop sejas esences uzklāšanas. Efekts - maiga, samtaina, jauneklīga āda. Šim ražotājam ir pieejamas sejas esences visiem dzīves gadījumiem. Iesaku papētīt internetā.


The Body Shop Drops of light balinošs serums - ir vēl viens, Āzijas skaistumkopšanas iedvesmots un ļoti foršs produkts, kas delikāti balina sejas ādu un padara to svaigāku. Līdzeklis sola cīnīties arī ar pigmentācijas plankumiem un padarīt sejas ādu svaigāku un gludāku. Nevaru nepiekrist. Pēc konsistences produkts ir ļoti viegls, līdzīgs skaisti smaržojošam ūdentiņam. Arī iesūcas momentāli. Sastāvā ir alojas lapu sula un īpaši apstrādāta rīcineļļa. Pati esence gan nav eļļaina, tai ir ļoti viegla un patīkama konsistence. Šo produktu lietoju pirms nakts krēma uzklāšanas, bet pirms jau minētās It's Skin sejas esences. Šis parasti ir mans pirmais solis sejas ādas mitrināšanā, uzreiz pēc attīrīšanas. Lietojot ilgāku laiku sejas āda patiešām paliek gludāka, tai ir vienmērīgāks, aristokrātiskāks tonis un gludums. Arī savienojumā ar citiem produktiem šī esence strādā ļoti labi, nepārslogojot sejas ādu. Pagaidām gan šis produkts mūsu platuma grādos ir jaunums un pieejams vien t/c Spice.

Visas trīs sejas esences lieliski darbojas savā starpā. Galvenais nepārforsēt ar daudzumu un visu klāt ļoti plānās kārtiņās, maigi iemasējot. Sapratu, ka tagad manai ikdienas sejas ādas kopšanai ar krēmiem vien nepietiks, obligāti vajag kādu esenci klāt, lai āda ir tonusā un ir tās labākajā iespējamajā izskatā.

Kādas Jums mīļākās esences/serumi?



You Might Also Like

8 komentāri

  1. Šobrīd lietošanā Drops of Youth no TBS (laikam tomēr vecais variants labāk patika) un Madara SOS serums. Zinu, ka Signei arī ļoti patīk tā Oriflame esence, man tekstūra uz rokas ne īpaši patika, bet uz sejas gan jau ir citādāk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oriflame esence obligāti jāizmēģina - nav smaga un zem dienas grima ir ideāla.

      Dzēst
  2. Man patīk The Body Shop Drops balinošais serums- lai gan nav izteiktu pigmentācijas plankumu- āda izskatās viendabīgāka un svaigāka!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī šis serums patīk, liekas, ka nekāda wow efekta uzreiz pēc lietošanas nav, tomēr āda daudz, daudz labāka lietojot ilgtermiņā.

      Dzēst
  3. Pievienošos par Drops Of Light. Man ļoti patīk :)

    Zane
    http://manapasakupasaule.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man plānā vēl šīs pašas sērijas krēmu pamēģināt.

      Dzēst
  4. Es ar esmu uzsēdusies uz esencēm, pašlaik apgūstu korejiešu piedāvājumu.. Man patīk gan Innisfree, gan pēdējā laikā Laneige esences. Patīk, ka tekstūra tāda biezāka, želejveidīgā, šķidrās esences, kas ir kā ūdens, tās man nepatīk. Lietoju pirms mitrinošiem krēmiem gan no rīta, gan vakarā, ļoti izteikti dod papildus mitrināšanu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Langeige man wishlistā jau kādu laiku. Katru reizi sev nosolos, tikko patukšosies krājumi, tā pirkšu. Tikai tie krājumi man netukšojas tik ātri kā gribētos. Jā, piekrītu, ka konsistence Āzijas esencēm ļoti patīkama.

      Dzēst