Luksus klases dekoratīvās kosmētikas jaunumi - vai ir vērts?

otrdiena, aprīlis 12, 2016


Kā jau iepriekš minēju, marts man ir bijis kosmētisko pirkumu mēnesis. Neiztika arī bez luksus klases labumiem. Jau sen plānoju atkal pirkt YSL touche Eclat tonālo krēmu, par kuru biju absolūtā sajūsmā pagājušā gada pavasarī. Bija arī sajūsmas pilns raksts - šeit.
Šoreiz atkal devos uz Stockmann, lai atjaunotu krājumus. Uz pirkšanas brīdi tonālajam krēmam jau bija jaunā formulācija, kas tika ieviesta marta sākumā. Jaunais tonālais krēms veido pūderaināku klājumu un neturas tik ilgi. Ja iepriekšējā versijā man patika pilnīgi viss, tad šoreiz lielu sajūsmas saucienu nav. Jā, tas ir labs tonālais krēms, kas padara sejas ādu ļoti koptu, gludu un fotošopisku, taču to ir grūtāk izlīdzināt un tas, ar laiku, uz sejas uzsver visas ādas nepilnības par kurām pat nebija jausmas :) Produkta noturība arī ir samazinājusies. Ja agrak šis man nekustēja ne no vietas visas dienas garumā, tad tagad atjaunošana prasās jau pēc 5 h. Arī pūderaināka tekstūra nav īsti sausai sejas ādai piemērota, taču kombinētai varētu būt tieši laikā. Zinu meitenes, kas tieši par jauno tonālā krēma formulu ir stāvā sajūsmā.
Vēl no luksus klases jaunumiem manai kolekcijai ir pievienojusies YSL False lash effect tuša un YSL Rouge Pur Couture mini lūpukrāsa tonī 01 - klasiski sarkanais. Abi produkti nāca vienotā iepakojumā, kur klāt tušai nāca lūpukrāsa.
Par tušu mans viedoklis ir ļoti neitrāls. Iepakojums ir ļoti gaumīgs, jā. Tuša burvīgi, "dārgi" smaržo un ļoti labi atdala skropstiņas, taču nosaukt to par mākslīgo skropstu efektu nevarētu. Klasiskā tušas birstīte, kas veic savu darbu labi, taču nekādus brīnumus no šīs tušas var negaidīt. Tā veido ļoti neitrālas, klasiskas skropstas. Daudz pamanāmāku efektu var iegūt kaut vai ar Maybelline Lash Sensational, kas maksā gandrīz 4 reizes lētāk. Pēc ilgiem laikiem nopērkot luksus klases tušu, vēlreiz pārliecinājos, ka mana teorija par dārgu tušu nevajadzību ir patiesa. Tādu pašu efektu var iegūt ar budžeta klases līdzekļiem. Protams, ja skropstu tušas tūbiņa nav domāta kā aksesuārs, ko nolikt redzamākaā vietā :)
Savukārt, YSL Rouge Pur Couture lūpukrāsa patiešām iepriecināja. Glancēts, mazliet mikls, ļoti sedzošs klājums, lieliska pigmentācija un noturība. Arī no lūpām pazūd ļoti pakāpeniski, bez pleķiem. Vienīgais mīnuss - uzklājot, pirmo brīdi lūpu krāsai ir rūgtena piegarša. Visādi citādi - lielisks produkts, ērts iepakojums un foršs pavasara akcents gan lūpām, gan rokassomiņā.
Vēl viens jaunums, kas pārvests martā no Briseles ir izslavētais The Balm Mary Louminizer. Ļoti pigmentēts sejas izgaismotājs šampānieša tonī, kas nu jau ir mans neaizvietojamais palīgs ikdienas grima veidošanā. Produkts ir ļoti smalka maluma, ar mikroskopiskām atstarojošām daļiņām, kas uzklāts uz vaigu kauliem, deguna un pieres vidusdaļas un virs augšlūpas, atdzīvina pat visnespodrāko sejas ādu. Arī patēriņš ir minimāls. Man pietiek ar vienu otas pieskārienu, lai noklātu visas sejas zonas, kam prasās izgaismošana. Šo tiešām varu ieteikt. Slavas dziesmas tam nav ne izdomātas, ne pārspīlētas. Īpaši aktuāls produkts pavasarim, kad  sejas konturēšana atdod savas pozīcijas strobinga tehnikai. :)

Tāda, lūk, mana jaunumu porcija. Kādas Jums attiecības ar luksus klases kosmētiku? Uzskatat, ka katrs produkts ir savas cenas vērts? Padalieties ar favorītiem! :)

You Might Also Like

10 komentāri

  1. Katrs produkts, protams, nav savas cenas vērts, bet labus un sliktus produktus var atrast katrā cenu segmentā. Lūpukrāsas un nagu lakas man ir vairāk kā aksesuārs, acu ēnas tomēr ir labākas lux klasei, YSL BabyDoll tuša man arī ļoooti patīk, bet Maybelline arī galīgi nav slikta. Tonālie krēmi - 50/50, ir lietoti gan ļoti labi, gan ļoti slikti. Šobrīd ikdienā vairāk lietoju budžeta klases produktus, pirms kāda laika bija otrādāk, godīgi - atšķirību uz sejas redzēt nevar, bet tomēr tie smukie iepakojumi priecē sirdi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā jau ir - katrā segmentā ir savi bestselleri. Man gan liekas, ka ar atsevišķiem produktiem atšķirību uz sejas var manīt. Tie paši meteorīti - anaogu neesmu atradusi. Man vēl ir vecā versija, kas iet uz beigām. Par jauno dzirdētas ļoti dalītas atsauksmes.

      Dzēst
  2. Es vairāk sliecos uz dārgāko galu, lielākoties dēļ tā, ka to visu var pamēģināt pirms pirkšanas. Drugstore produkti ļoti bieži jāpērk kā kaķis maisā un arī patiesībā daudzi zīmoli vairs nav tik lēti - kā L'Oreal un Maybelline - dažreiz maksā tikai uz pusi lētāk... Es varētu arī tos nest atpakaļ uz veikalu, bet tad man ir vispirms jāizcīnās ar iebūvēto latvieša kautrīgumu.. :)
    Šķiet, ka viskomfortablāk es jūtos ar profesionālā gala produktiem, kā Make Up For Ever, MAC, Urban Decay un tamlīdzīgiem..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, latviešu kautrīgums :D patiess stāsts. MUFE man ar ir iepaticies pēdējā laikā. Es gan vien pāris produktus esmu mēginājusi, bet paticis ir pilnīgi viss.

      Dzēst
  3. Es arī domāju, ka katrā segmentā var atrast gan labus, gan ne tik labus produktus, plus, katram jau arī der kaut kas cits, jo nav tādu universāli labu produktu, kuri derēs ikvienam. Es pati vairāk naudas ieguldu ādas kopšanas produktos un aromātu iegādei, bet dekoratīvajai kosmētikai tērēju mazāk līdzekļu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man smaržas arī vājā vieta. Ir daudz, gribas vēl vairāk, turklāt gaume paliek arvien dārgāka un dārgāka :D

      Dzēst
  4. Es tā sapratu, ka YSL Touche Eclat pieejamas 2 versijas, nevis nevus cais tika aizvietots. Ma mīļākās tušas ir tieši no selektīviem zīmoliem. Ļoti patīk Lancome Hypnose (un variācijas), šobrīd sajūsmā esmu par Givenchy Couture Volume. Lūpu krāsas patīk dažādas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Konsultante YSL stendā pateica, ka šobrīd būs tikai jaunā versija. Vismaz stendā tā bija. Vecā vairs nav pārstāvēta.
      Man no luksus tušām kādreiz arī ir patikusi Lancome Hypnose.

      Dzēst
  5. The Balm izgaismotājs jau labu laiku dzīvojas pa velmju sarakstu, tomēr vēl neesmu saņēmusies un tad kad nodomāju, ka vajag, izpirkts. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir vērts! Pērkot varbūt ir jēga pievērst uzmanību arī otram izgaismotājam - Cindy luminizer, kas ir auksti rozīgā tonī. Man tagad vēlme arī pēc tā. Mary luminizer ir universāls, taču pamēģinot to otro, gribas arī to, kam ir vēl delikātāks klājums, sevišķi vēsajiem ādas toņiem.

      Dzēst