Absolūtie favorīti - dekoratīvā kosmētika.

ceturtdiena, janvāris 28, 2016


Šoreiz bez gariem ievadiem vēlos atrādīt savus pēdējā laika dekoratīvās kosmētikas favorītus. Esmu pamanījusi, ka produktu maiņa man notiek regulāri, bet ir tādi pēc kuriem roka stiepjas vienmēr. Īpaši to vienmēr pierāda agrie rīti, kad vajag ļoti ātri skriet ārā no mājas, seju uzzīmēt gribas, bet nav laika ilgi domāt, kurus produktus lietot. Tiek lietoti tie pārbaudītākie, kas vienmēr ir pa rokai gan ikdienā, gan ceļojumos.


NYX Full Coverage Concealer /tonī Porcelaine/ - mans absolūtais favorītkonsīleris sejas krēmveida konturēšanā, kā arī zemacu zonā ar nosacījumu, ka pirms tam tiek lietots praimeris. Konsīleris ir biezas konsistences, ļoti sedzošs un ērts uz sejas visas dienas garumā, taču jāatceras klāt ļoti plānā kārtiņā un labi iztušēt. Pretējā gadījumā mīmiskajās krunciņās var mazliet krāties. Mazāk šoreiz ir labāk. Cena: ap 7 EUR

MAC Pro Longwear Concealer/ tonī NC20/ – apburošs konsīleris visām dzīves situācijām, ja vien to lieto pareizi. Tā kā man ir izteikta problēma ar tumšajiem lokiem zemacu zonā, es mūžīgi meklēju konsīleri, kas nepārslogos, taču visu nomaskēs. Šis ir viens no tiem. Pēc konsistences ļoti šķidrs produkts ar ļoti augstu pigmentāciju. Turas 8 – 10 h, nesaveļas un neakcentē sīkās grumbiņas. Turklāt, uzklājot zemacu zonā un netušējot uzreiz, mazliet veic arī liftinga efektu. Derēs visiem ādas tipiem, vien pareizi ādu pirms tam sagatavojot. Tā kā mana zemacu zona ir samērā sausa un produtks pats mazliet sausina, pirms lietošanas vienmēr klāju kādu barojošu acu krēmu. Visādi citādi - nomaskē pilnīgi visu, kas slēpjams :) Vienīgais mīnuss manā izpratnē ir produkta dozators, ko stiprāk spiežot, izspiestais produkta daudzums ir pārāk liels. Bet arī pie tā var pierast. Šis ir mans otrais produkta iepakojums, tagad dozatoru spiežu vien mazliet un ar to pietiek, lai tiktu pie vajadzīgā produkta daudzuma. Katra centa vērts, tiešām! Cena- 19EUR, kas drīzumā palielināsies līdz 22EUR.


Inglot Liquid eye liners/  bildē divi toņi 37 un 38/ - Mana pigmentētu, spilgtu un noturīgu spīdīgo acu laineru meklējumi ir beidzot vainagojušies panākumiem. Man pašai jau ļoti sen patīk vakara grims, kas tiek veidots ar dubulto acu laineri – melnu un spīdīgu kādā metaliskā vai košā krāsā.  Pirmssvētku laikā nejauši ienācu Inglot veikalā, kur bija izpārdošana un tiku pie veseliem trīs spīdīgajiem laineriem. Zelta ideāli derēja svētku grimiem, divi zaļganie tika pirkti ar domu par pavasari un vasaru, kad gribēsies brīvdienu grimu padarīt krāsaināku, nepiespiestāku un priecīgāku. Laineriem ir ērta, plāna otiņa, kas ļauj produktu uzklāt ļoti precīzi. Arī klājot virs tumšā lainera, krāsainie nesmērējas, netek, ļoti ātri nožūst un nesajaucas ar melno. Arī noturība visas dienas garumā. Cena – pilnā cena 14EUR, pati pirku ar 50 % atlaidi.


MAC Matte2 acu ēnas /tonī Blank Type/ – nevaru vien beigt priecāties par šo acu ēnu toni. Tas ir matēts, neitrāls un ļoti pigmentēts. Jā, tieši neitrālā, gaišā, matēti skaistā tonī. Tas nav ne dzeltenīgs, ne brūnīgs, bez spīdumiem un satīna tekstūras. Ēnas ir ļoti mīkstas, taču nesaveļas un nebrist. Kopš beidzās mans Too Faced acu ēnu tonis, kas bija ļoti līdzīgā tonī, neko līdzīgu nevarēju atrast, līdz neieklīdu MAC. Kā zināms tur ir viss. Pati šo acu ēnu toni izmantoju ikdienā, gan pāri visam plakstiņam puscaurspīdīgā tonī, kopā ar laineri radot tīru un nepārslogotu tēlu, gan ļoti intensīvi kā bāzi dūmakainajām acīm un krāsainajām acu ēnām. Vakara pasākumiem šo izmantoju kā matēto izgaismotāju – zem uzacs, acu iekšējos kaktiņos un uz deguna vidusdaļas. Nepārspīlējot tas ļoti atsvaidzina kopējo tēlu un padara sejas kontūras ļoti pievilcīgas. Īpaši labi šīs acu ēnas kā sejas izgaismotājs izskatās bildēs. Tā kā produkts ir matēts, tas nerada lieku gaismas atstarošanu un labi uzsver sejas vaibstus. Šīs ēnas noteikti iesaku. Cena 17,50EUR


Model Louncher Contour Powder Duo /tonī Afternoon Delight/ - Sejas konturētājs un izgaismotājs vienā kompaktā iepakojumā. Šī ražotāja produkti mūsu platuma grādos ir absolūtais jaunums – tos vēl nevar iegādāties veikalos, taču ceru, ka pavisam drīz varēs, jo šis konturētajs ir mans absolūtais favorīts jau mēneša garumā. Roka stiepjas tikai pēc tā, kas man nav īsti raksturīgi, jo mēdzu produktus ik pa laikam pamainīt. Pati iepazinos ar ražotāju, kad apmeklēju Model Louncher prezentācijas pasākumu decembra sākumā. Sākotnēji kompānija darbojās modeļu biznesā kā modeļu aģentūra, taču vēlāk tapa ideja par savas kosmētikas līnijas dibināšanu, ko varētu izmantot savu modeļu fotosesijās un modes skatēs visā pasaulē.


Pats produkts iepakojumā izskatās diezgan tumšs un ruds. Man prieks, ka paklausīju vienai no uzņēmuma izplatītajām un nenobijos no toņa, jo šo konturētāju var ļoti labi uzslāņot, radot gan vieglu dienas grima efektu, gan smagāku vakara. Uz sejas tas nav ne pārlieku ruds, ne tumšs, ne pleķojas. Produkts ļoti viegli tušējas ar otu un ir vidējas noturības. Turklāt produkts uz sejas ir arī pilnībā matēts, kas man pašai ļoti patīk, jo konturēšanu ar spīdīgiem bronzeriem jorpojām neizprotu – tie ir divi dažādi efekti un divas dažādas tehnikas. Izgaismotājs šajā paletē nav klasiskais sejas izgaismotājs. Tas it kā seju filigrāni izgaismo, bet tajā pat laikā tas ir gandrīz matēts, ar smalka, smalka maluma spīdumiem, kas uz sejas galīgi nav manāmi. Tur kur uzklāts izgaismotājs, seja izskatas svaigāka un mazliet gaišāka, bet ne klasiski izgaismota. Darba dienām man šāds izgaismotājs ļoti patīk, jo ļauj seju izgaismot “pa kluso”, pielāgojoties neitrālam dienas grimam.
Nopirkt: Starlet Studio, cena: ap 25 EUR


Beauty Blender Bloterazzi – Jauns, inovatīvs produkts no Beauty Blender, kuru grima sūklīšus izmantoju katru dienu ( atsauksmes šeit un šeit). Mazgājami, līdz 60 dienām lietojami sūklīši, kas var aizvietot sejas matējošās salvetes un palīdzēs atsvaidzināt grimu. Īpašais sūklīšu materiāls uzsūc lieko  ādas sebumu, matējot to. Matēšanas spējas šim produktam esmu pārbaudījusi, produkts tiešām matē vērā ņemami. Tā kā mana āda galīgi nav taukaina, drīzāk otrādi, šo produktu izmantoju kā palīgu grima pielabošanai. Man ļoti patīk Bloterazzi ērtais iepakojums ar spogulīti, tas vienmēr glabājas man darbgalda atvilknē. Tā kā doma nēsāt apkārt savus no rītiem lietotos Beauty Blender sūklīšus man nešķiet ne ērta, ne ļoti saistoša, esmu pielāgojusi Bloterazzi grima uzlabošanai dienas laikā. Ar sūklīšiem ir ļoti ērti un ātri strādāt. Tās ātri izlīdzina papildus konsīleri vai tonālo, kas tiek uzklāts dienas laikā. Pēc tam produktu var ielikt atpakaļ tā uzglabāšanas konteinerī, nesmērējot somu, atvilknes un darba virsmas. Ērti, ātri un ļoti pārdomāti. Cena: ap 20EUR


Chanel Rouge Coco Shine / tonī 48 Evasion / - mitrinoša lūpu krāsa/spīdums, kas uz lūpām rada puscaurspīdīgu toni un pateicoties ļoti smalkajiem spīdumiem sastāvā, arī satīna tekstūru un miklu lūpu efektu. Manos favorītos jau kopš vasaras. Lieliski izskatījās gan pie vasaras vieglā iedeguma, gan tagad ziemā, kad darbam ofisā gribas kaut ko smalku un neitrālu. Vislabāk man šajā lūpu krāsā  patīk tieši tonis un efekts, kādu tā rada uz lūpām. No mīnusiem varu minēt, ka lūpām pirms klāt šo produktu jābūt ideālām, jo lūpukrāsai ir tendence mazliet izcelt sausos pleķīšus. Visādi citādi - neitrāls, taču pietiekami šiks tonis, kas nav ne par rozā, ne par korallīgu, bet ļoti labs piemērs kāds ir ideāls neitrālais tonis. Vismaz man. Cena: ap 30EUR

Tāda, lūk mana bilance. Kas Jums jauns dekoratīvās kosmētikas plauktos?




You Might Also Like

8 komentāri

  1. Ļoti interesanti.. Tā MAC ēna izskatās lieliskā tonī...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tādu toni meklēju labu laiku. Visām acu ēnām, kas tā izskatījās, beigās tomēr izrādījās kaut kādi spīdumi sastāvā vai miltaina tekstūra. MAC izrādījās īstā vieta, turklāt Rīgas Stockmann MAC ir viena pārdevēja, kuru uzskatu par ideālu - māk ieteikt, konsultēt, taču ne akli mēģināt ar varu pārdot produktus. :)

      Dzēst
  2. Nevaru vien nopriecāties, cik viegli un pārskatāmi ir tavi apraksti! Vai tev ir arī kāda bilde, kur var redzēt, kā izskatās uz plakstiņiem MAC Matte2 acu ēnas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Prieks, ka noder! Diemžēl pagaidām grimi ar šīm acu ēnām blogā nav likti, bet doma par tādu rakstu ir.

      Dzēst
  3. Kur var nopirkt MAC ēnas? Douglas laikam nav...

    AtbildētDzēst
  4. Esmu arī iemīļojusi mac konsīleri, tagad gan lietoju mazāk, jo ikdienā es lietoju tādus puscaurspīdīgus un vieglākus. Bet mac ir ļoti uzticams! :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kurus tieši konsīlerus lieto? Man arī ir doma par mazliet vieglākiem.

      Dzēst