Saneribox pašmāju decembra kastīte - iespaide, atsauksmes un tests.

trešdiena, janvāris 13, 2016


Saņemot decembra Saneribox, nevarēju vien sagaidīt, kad tikšu mājās, lai kurjera sūtījumu izpakotu. Šī bija gada nogales kastīte, kas solījās būt īpaša gan ar noformējumu, gan produktu izvēli (mans ilgi gribētais Caudalie), gan faktu, ka beidzot skaistuma kastīte būs arī kāds dekoratīvās kosmētikas produkts. Tā kā uzskatu Saneribox par šobrīd kvalitatīvāko skaistuma kastīšu servisu Latvijā, šo svētku kastīti īpaši gaidīju. :)
Gandrīz visus produktus jau esmu pamēģinājusi un šodien dalos ar saviem iespaidiem un sajūtām.



Kastītes saturs šoreiz patiešām mani ļoti iepriecināja. Bija produkti, ko jau sen vēlējos izmēģināt, bet nekā nevarēju saņemties un pasūtīt. Tātad:

Caudalie Gentle cleansing milk (30 ml) - smuki smaržojošs un maigi attīrošais sejas pieniņš. Šī ir mana pirmā saskarsme ar Caudalie produktiem. Jau kādu gadu tie ir manā vēlmju sarakstā, bet nekad netieku līdz to pirkšanai, jo vēlos sākumā izlietot visus sejas kopšanas produktu krājumus, pirms pirkt jaunus. Man patiešām liels prieks, ka šis produkts tika iekļauts Saneribox. Tam ir ļoti labas attīrošās spējas – tiek galā gan ar skropstu tušu, gan kādu noturīgāku tonālo krēmu. Arī sastāvs produktam ir ļoti pārdomāts  -  jojobas, saldo mandeļu un auzu eļļas labi mitrina, savukārt rudzupuķes, saldā apelsīna un citrona ekstrakti labi tonizē sejas ādu. Vien jāuzmanās litojot produktu ap acīm, man mēdz mazliet kost. Šim vēlos pirkt pilno iepakojumu.

John Master Organics (30 ml) –  rozmarīna un lavandas šampūns/neroli un citrusaugļu balzāms – Arī šī ražotāja produktus jau vēlos pamēģināt labu laiku, tapēc sajūsmas līmenis atverot kastīti bija liels. Abi produkti burvīgi smaržo. Tāda totāla relaksācija un aromaterapija dušā. Šampūns man patika mazāk kā balzāms, likās mazliet neierasti, ka tas diezgan slikti puto. It kā jau organiskajiem produktiem tā ir normāla lieta, bet man tā mazā putošanās nekad nav īpaši sajūsminājusi. Balzāms man patika daudz vairāk, tas nepārslogoja matus, viegli izmazgājās un burvīgi smaržoja pēc neroli ziediem. Smarža matos saglabājās vēl labu laiku.

Rituals foaming cream cleanser (30ml) – produktus no Rituals karsti mīlu jau vairākus gadus, sākot no tiem laikiem, kad tie Latvijā vēl nebija pieejami. Priecājos par katru šī ražotāja produktu, kas ir bijis kastītē. Konkrētās sejas attīrīšanas putas man arī ļoti patika tieši ar savām maigajām attīrīšanas spējām (nesatur SLS un ziepes) un maigo lotosa ziedu smaržu.  Arī uzputotā tekstūra likās ļoti labi sejas ādas attīrīšanai piemērota, jo pārlieku nekairina sejas ādu- tie, kas ir lietojuši Rituals uzputotās dušas želejas, zina par ko es runāju.



Dove DermaSpa Godness ķermeņa losjons (10ml) – Losjons, kas lieliski mitrina ķermeņa ādu, padarot to zīdaini maigu un liegi pēc ziediem smaržojošu. Sen man nebija lietoti ķermeņa losjoni no Dove (neskaitot paštonējošo) - biju pārsteigta par produkta augsto kvalitāti. Šis varētu sacensties ar luksus klases ķermeņa losjoniem.

Domina Elegans Rejuvenating sejas maska ( 7 ml) – igauņu ražojuma sejas maska, kas sola pēc lietošanas iedarboties uz sejas ādas slāņiem līdz pat trīs dienām, padarot ādu tvirtaku, brīvu no toksīniem un daudz vairāk mitrinātu. Masku esmu lietojusi un zīmola mājaslapu jau esmu izpētījusi – šim ražotājam ir daudz interesanti produkti ar inovatīvām sastāvdaļām. Sajūtas uzklājot masku ir tās interesantākās - tā kā tā satur lielu skābekļa daudzumu, saskaroties ar sejas ādu tā veido biezu, baltu putu cepuri, kas mazliet durstīgi kņudina sejas ādu. Tāda sajūta, ka maska ir dzīva un dzīvo uz sejas savu neatkarīgo maskas dzīvi :) Skats jau protams smieklīgs un sajūtas interesantas, bet efekts ir. Neteiktu, ka redzu efektu trīs dienas, bet ofisa sausā gaisa atūdeņotā sejas āda izskatās tvirtāka un gludāka. Turpināšu pētījumus un noteikti kaut ko gribēšu izmēģināt uz savas sejas ādas.

Gosh Bombastic skropstu tuša ( pilnizmēra produkts – 13 ml) -  biju priecīga ieraugot kastītē arī dekoratīvo kosmētiku. Saprotu, ka Saneribox grūti izdabāt visiem, kad runa ir par dekoratīvās kosmētikas produktiem, tāpēc melna skropstu tuša šajā gadījumā ir  drošākais variants, kas patiks visām kastītes īpašniecēm. Tušas sastāvā ir argāna eļļa, kas kopj skropstas visas dienas garumā. Arī pašas tušas formula ir ļoti krēmīga, taču ar to ir viegli strādāt. Mani mazliet pārsteidza tušas milzīgā birstīte, taču lietošanā izrādījās, ka nav nemaz tik traki. Ar birstīti var manevrēt un iegūt labi atdalītas, efektīgas skropstas. Efekts gan neturas visu dienu, jo tuša mazliet birst pat man, kam neviena tuša nekad nebirst. 

Dove Pure care sausā eļļa matiem ( pilnizmēra produkts, kas nāca kā bonuss tiem, kas kastīti pasūtījuši vairākiem mēnešiem) -  līdzeklis ar Anatolijas granātu sēkliņu eļļu, kas nepārslogo un nepadara matus netīrus, bet liek tiem izskatīties spīdīgiem un gludiem. Eļļu lietoju tikai galiņiem un pavisam mazliet – tad mati tiešām izskatās ļoti kopti un visas pūkas ir nogludinātas. Vēl viens lielisks, budžetam draudzīgs produkts no Dove. 

Caudalie Instant Detox maska ( 3ml) – vēl viens foršs kompliments no Caudalie. Masku vakars man vēl nav bijis, bet par šo toksīnus izvadošo masku ir dzirdētas tikai slavinošas atsauksmes. Labprāt mēģināšu.

Max Factor Miracle Match tonālā krēma paraudziņš – Jaunums no Max Factor, kas vēl nav pārdošanā. Tonālajam ir  patīkama konsistence, kas diezgan neslikti maskē. Pats tonis man bija par tumšu, tāpēc cilvēkos ar šo negāju, bet uzklājot uz rokas likās patīkams, izlīdzinošs un diezgan sedzošs
Ar Saneribox komandas produktu izvēli esmu ļoti apmierināta, šī tiešām ir tāda sevis lutināšanas kastīte, ar vairākiem pasaulē atzītiem sejas kopšanas līdzekļiem. Kastītes kopējā produktu satura cena ir vairāk kā 30EUR, tāpēc tas vēl ir samērā izdevīgi. Nu, un protams pārsteiguma moments atverot skaistuma kastīti :) Un patīkamas gaidas un pārsteigumi mums ikdienas dzīvē reizēm ļoti pietrūkst.

Pasūtīt: Saneribox.lv
Cena: 18EUR viena kastīte (iznāk reizi 2 mēnešos), 48EUR - trīs kastītes un 84EUR - sešas kastītes.

You Might Also Like

0 komentāri