Svētdienas pirkumi

svētdiena, aprīlis 14, 2013

Šodienas svētdienas velo pastaigas rezultāts. Beidzot iegadāti mūsu pašu kaimiņu - igauņu eko JOIK produkti - uz kuriem sen metu aci - Dziļi attīrošā eļļa ikdienas sejas kopšanai un Greipfrūtu/ mandarīnu ķermeņa losjons ar burkānu eļļu (smaržo pasakaini).
Mākslīgās peonijas nebija spontāns pirkums - gatavojos vienam projektam, tas pats attiecas uz kliedzošā, taču šosezon dikti modernā toņa Catrice lūpukrāsu (tonis 140- Pinker - bell).
Atsauksmes sekos par visu, izņemot peonijas - ar to izmantošanu, cerams drīzumā un veiksmīgi, sekos foto apskats.

Lai jauka svētdiena!

You Might Also Like

8 komentāri

  1. Vai tas ķermeņa losjons paredzēts ādas toņa uzlabošanai vai vienkārši kopšanai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ražotājs uz iepakojuma raksta - piešķir veselīgu mirdzumu/ ideāli piemērots ādai pēc sauļošanās. Es tikko uzklāju uz savas bālās ziemas ādas, un mazliet pamanāms mirdzums tiešām ir. Domājams, ja āda būtu iedegusi - mirdzums būtu krietni pamanāmāks. Runājot par toņa uzlabošanu - losjons klājas dzeltenīgs, taču labi iemasējot - dzeltenums pazūd ( lai arī ražotājs saka, ka, ja neļauj iesūkties - var smērēt gaišas drēbes). Šo patestēšu vairāk un tad rakstīšu pilnvērtīgu atsauksmi.

      Dzēst
  2. Es šodien diezgan ilgi pavadīju pie Catrices stenda, rezultātā visa roka bija lipīga.
    Uz Pinker bell arī skatījos, bet man par drosmīgu. Gaidu swatčus un bildes. :)
    Es nopirku Kiss Kiss Hibiskuss :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es gan tā operatīvi šodien - jo peonijas bija, vajadzēja tikai krāsu piemeklēt, kas kontrastētu. Pinker bell arī man par drosmīgu ( vismaz pagaidām tā liekas) - nopirku modelei, kurai grimu taisīšu. Kiss Kiss Hibiskuss, gan man ir personīgajā vēlmju sarakstā ( gaidu swatch) :)

      Dzēst
  3. Joik eļļiņu arī nopirku un, jāsaka, ka man patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es savējo tūlīt taisos mēģināt. Vispār, meikapa attīrīšana tikai eļļu man ir kaut kas jauns. Kā Tev patika lietošanā?

      Dzēst
  4. Vispaar jau aadu attiiriit varot arii ar oliivellu, bet pati gan neesmu meginaajusi :d mums jau vajag vienmeer smukaas smalkaas burcinjas un tuubinjas, nevis puslitra pudeles :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. taisnība, olīveļļas pudele tomēr labāk izskatās virtuvē :)

      Dzēst