Pavasaris piezadzies

pirmdiena, aprīlis 22, 2013

Jā, tieši tā - starp simts un vienu darīšanu, darba braucienu uz Stokholmu ( mani joprojām šūpo prāmja ritmos), klepu smagā formā, daudz ieplānotiem nākotnes darbiem un nedarbiem - ir piezadzies pavasaris. Rīgu atstāju vēl biezā mētelī, un tikai atgriežoties no vējainās Stokholmas ir skaidrs- beidzot var ļaut vaļu plandošiem svārkiem, ko šodien arī izdarīju ( nemaz nenosalu un klepus man jau ir - zaudēt nav ko!)
Jaka- vintage/ t-krekls - American Apparel/ svārki - Zara/ zābaki - Zara.

Krusts - vintage

Tā jau saka, ka labs, arī pavasaris, nāk ar gaidīšanu. Tieši  to pašu varētu attiecināt uz manām bloga slinkajām aktivitātēm pēdējā laikā. Es nesolīšu globāli laboties, taču esmu apsolījusi pati sev, ka visi raksti, kas man plānoti uz aprīli, ļoti drīz parādīsies šeit :)


You Might Also Like

4 komentāri