Pēdējā laika tukšumi

pirmdiena, marts 10, 2014

Sveikas!

Šoreiz, jaunam mēnesim sākoties, izdomāju iztukšot savus izlietoto produktu grozus ( vai, drīzāk, to, kas no tiem ir palicis), un uzrakstīt atskaiti par lietotajiem produktiem. Man nepatīk šo rubriku veidot patstāvīgi, jo, pirmkārt, es neesmu tik organizēta, lai katru reizi atcerētos un nemestu ārā izlietoto taru. Otrām kārtām - mans patēriņš mēdz būt neregulārs, un taisīt rakstu par trīs, četrām tukšām pudelītēm gluži nav manā gaumē, ne arī laika limits to atļauj. Tādā veidā šie raksti top tad, kad vannas istabas taras groziņā vairs nav vietas.
Tātad, tradicionāli, no kreisās :) :
Orjene organics CoQ10 OliveVitale sejas mazgāšanas putas - atsauksme šeit, joprojām ļoti patīk - šis ir mans otrais iepakojums. Tagad - dažādības nolūkos, esmu pārgājusi uz citam sejas mazgāšanas putām, taču pie šīm noteikti atgriezīšos.
Зеленая аптека - молоко для ванн/ Аргана и Инжир - šo vannas pienu nopirku jau tradicionāli "Multilukss" veikalā, kas pēdējā laikā man ļoti patīk tieši savu dažnedažādo " vannas izvirtību" līdzekļu izvēles un budžeta klases cenu dēļ. Piens lieliski mīkstina ūdeni, smaržo pēc baltajiem ziediem ( nejūtu ne argāna eļļu ne dateles), mazliet pēc jasmīna, mazliet pēc lilijām, mazliet pēc piena. Vannā piens veido noturīgas, apjomīgas, stingras putas, kas nepazūd pat līdz vannošanās beigām. Šis ir mans otrais iepakojums - patīk.
Joico Color Endure violet shampoo - tā kā matus nekrāsoju jau 5 mēnešus, šis man ilgu laiku tupēja plauktā, kamēr sadūšojos izlietot to līdz galam. Plašāka atsauksme bija šeit. Vienīgais mīnuss, par, ko jau biju paspējusi piemirst - cik ļoti pēc šī līdzekļa ir jāmazgā lillā vanna, un cik grūti ir to tiešām nomazgāt.
Planeta Organica Morocaan shampoo/ conditioner - atsauksme ar slavas dziesmām bija šeit. Savas domas par šiem līdzekļiem neesmu mainījusi, taču, apgrūtināja biežāka matu mazgāšana. Matus gan mīkstina un pabaro fantastiski. Plānoju šos atsākt lietot rudenī, kursu veidā.
JOIK Grapefruit and mandarin body lotion with carrots  - man joprojām ļoti patīk igauņu eko kosmētika. Šis losjons tika nopirkts pavisam nesen, un bija domāts to taupīt pavasarim, taču - nenoturējos un sāku lietot jau tagad, domājot par pavasari. Pudelīte tukša, pirkšu vēl.  Senāka atsauksme : šeit .
Anatomicals/ Don' t just clean it woman, scrub it - ķermeņa skrubis. Manā izpratnē, gan vairāk pēc svaigiem, gataviem greipfrūtiem smaržojoša, atsvaidzinoša un labi putojoša dušas želeja ar skrubja daļiņām. Lietošanā parasta- nekāda īpašu -wow- faktoru šajā skrubī nesaskatīju, taču tas lieliski pildīja dušas želejas funkciju, maigi, maigi, nu, pavisam maigi paskrubējot un spilgti izskatoties vannas istabā, noformējuma dēļ.
Anatomicals/ Blooming shower rose body cleanser/ - vēl viena, šī paša ražotāja, variācija par dušas želeju - šoreiz ar izteiktu rožu smaržu, kas man dikti patika. Labs variants, kad negribas krēmīgi, neizprotami smaržojošās dušas želejas, bet gribas vienu tīru un spēcīgi smaržojošu vannas reizi.
Organic shop/ Organic cacao & salt/ - atkal jau vannas prieki :) Vannas sāls ar izteiktu kakao/ šokolādes aromātu. Smarža diezgan noturīga, taču putas veidoja vājas ( lai arī sālij putas veidot nav primārais). Atkārtoti diez vai pirkšu, man ir jauns, interesantāks līdzeklis vietā.
Weleda wild rose deodorant  - atkal jau organiskais pirkums, uz ko mani pamudināja rožu smarža, kas sim līdzeklim ir izteikta, stipra, nepārprotama, pat, mazliet, šerpa. Padusēs gan šo sanāca palietot minimāli - sastāvā esošais spirts nepatīkami kairināja. Izpūtu kā brīvdienu ķermeņa atsvaidzinātaju. Atkārtoti nepirktu.
Nivea natural beauty ikdienas pīlings - šo līdzekli lietoju, kad likās, ka ādai ir nepieciešama papildus mehāniska skrubēšana. Taču, konkrētais līdzeklis manai sausajai, jūtīgajai ādai izrādījās par šerpu, un radīja skrāpējumus un mikrotraumas jau pēc pirmajām lietošanas reizēm. Smarža gan, patīkama, "nivejiska". Metu ārā pilnu.
MUA Out there lūpu spīdums/ Nude/ - lai arī sakumā man šie lūpu spīdumi patika, un tika lietoti kā "dežūrvariants" - stāvot zīmuļu traukā uz rakstāmgalda, un lietojot, kad nekā cita pa rokai nav, ar laiku šie spīdumi sāka dīvaini uzvesties uz lūpām, pārlieku kost, un dīvaini smaržot. Divi šie spīduma spilgtākie brāļi jau sen ir izmesti, šis ir palicis pēdejais.
Neutrogena Visibly Clear 2in1 wash mask - Šis ir viens no produktiem pie kura atgriežos jau vairākus gadus. Lietoju to kā sejas masku pāris reizes mēnesī - patīkami kņudina ādu, un, sastāvā esošie māli forši ādu nomierina un attīra. Pirkšu vēl.

Stenders ķermeņa jogurts ar rožu aromātu - atsauksme bija pavisam nesen - šeit. Patika, izlietojās ātri. Mitrināja labi. Taču, ņemot vērā, manus losjonu un ķermeņa sviestu krājumus, pie jauna šāda iepakojuma tikšu ne tik drīz. :)
Garnier Nordic moisture match krēms - atsauksme - šeit
Avalon Organics Vitamin C renewal cream - patika. Vasarai ir pasūtīts šī paša ražotāja serums, vietā. Atsauksme - bija arī šajā postā.

Tas arī, īsumā, viss. Tagad pētu izlietots produktus, un saprotu, ka manī nav pastāvības- viss tik dažāds un katru reizi cits. Kādi ir produkti, pie kuriem Jūs atgriežaties visu laiku, un ne uz ko tos nemainītu?

You Might Also Like

8 komentāri

  1. Daudz gan tev labumi izlietoti :) Patīk tavas bildes :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Nu, es par labumiem neatskaitos katru mēnesi, tāpēc, varbūt, liekas, ka daudz.

      Dzēst
  2. vai tiešām no Anatomicals ir arī kaut kas labs? :) es kaut kā ļoti sacerējos, izlasot aprakstus, bet sekoja vilšanās.
    bet Joik gan dikti gribas pamēģināt, tik ko lai dara ar visiem iesāktajiem ķermeņa losjoniem :DD

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, zini - es neko daudz no Anatomicals negaidīju, taču - kā dušas želeja, ko tāpat neatstāj uz ķermeņa, bet nomazgā, izbaudot smaržu, kas šiem diezgan stipra, man patika. Tādi pamata budžeta klases līdzekļi, neteiktu, ka sliktāki par mūsu pašu budžeta "Drogu" produkciju.

      Dzēst
    2. nu tad nekad, nekad nemēģini jamējo šampūnu un kondicionieri, pārākais pē :) dušas želeju vēl moku, man smarža liekas nenoturīga un neizteiksmīga, pats produkts arī tāds "plāns". bet man ir cita tūbiņa, tā ka pieļauju, ka izpildījums atšķiras.

      Dzēst
    3. hehe, ok - paldies par brīdinājumu :) Man gan , vienmēr, piesaista viņu produktu iepakojumi - tādi humorīgi.

      Dzēst
  3. Uz sitienu nevaru pateikt, pie kā atgriežos atkārtoti - TBS sviesti un dušas želejas, bet katru reizi ar citu aromātu. Apbrīnoju cilvēkus, kas var lietot vienu konkrētu produktu gadiem. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es Body Shop daudz un dikti lietoju studiju laikos - bija izmēģināti visi ķermeņa sviesti. Kādus 5 gadus ilga mums tā draudzība, līdz, vienkārši, apnika, un es sapratu, ka ir labākas alternatīvas.

      Dzēst