Leļļu grims

trešdiena, februāris 26, 2014


Sveikas!

Tā kā ilgstoši slimojot, ir laiks gan sevi pažēlot, gan atklāt mājās nebeidzamus tēju krājumus, gan iesāktās grāmatas izlasīt, gan izbildētās bildes sakārtot - te, nu, atrādu vienu no eksperimentālajiem grimiem, kas bija bildēts jau sen, un pēc tam veiksmīgi pielietots ne tikai uz sevis, bet arī uz citiem. Grims līdz blogam, toreiz, tā arī nenonāca, gaidīja šodienu.
Šo esmu iesaukusi par leļļu grimu, taču iedvesma un tehnika šim smelta no Animē meiteņu kultūras ( drīzāk - gan - izskata). Galvenais uzdevums šādā acu krāsojumā, ir tās maksimāli padarīt lielākas, noapaļojot, un mazliet izstiepjot acu formu. Kā izgaismotāju šim, jau vairākas reizes esmu izmantojusi NYX Jumbo acu zīmuli, kas ir ideāls izgaismotājs, pie nosacījuma, ka to fiksē ar sausas tekstūras gaisām acu ēnām.
Tehnika nemaz nav sarežģīta, vien jāpiešaujas. Gar 2/3 acs daļu tiek zīmēta trekna melna līnija, veidojot pagarinātu, izstieptu  formu ( svarīgi šo līniju vilkt gandrīz taisnu, un pavilkt to mazliet garāku par ārējo kaktiņu , kur acs beidzas). Abas līnijas savelkam, acs iekšējo kaktiņu un iekšējo līniju iezīmējam ar spilgti baltu. Arī vietu, kur abas līnijas savienojas, un kur redzama pagarinājuma vieta, arī krāsojam baltu ( izklausās sarežģīti, bet, nu nav :) Shēma, apmēram, tāda ( te, ja ieskatās, var arī redzēt vietu, kur tā pagarinātā acs forma veidojas, un ir manāma tukša vietiņa, ko kraso baltu): Zils- melnais, sarkanais- baltais.
Lai arī šis grims dienā izskatās samērā teatrāls, šis var būt ļoti interesants risinājums vakara grimam, kad grims tiek izpildīts, piemēram brūni/ pelēkos toņos, nevis kliedzoši melnā, vai fotosesijai ( un, ne tikai austrumu motīvos). Japāņu meitenes šim klāt vēl liek palielinātu zīlīšu acu lēcas, tad acis izskatās vēl lielākas. Mans, tās dienas kopskats ar lellīgiem filtriem, bija apmēram tāds.

Kādi ir Jūsu, pēdējā laika, grimēšanas tehniku atklājumi?

You Might Also Like

4 komentāri

  1. Man ir mazas pogu acis, tāpēc gaišā līnija bieži vien lieti noder, lai vizuāli padarītu tās lielākas. :) Es vienmēr esmu ar interesi skatījusies uz tiem anime grimiem, kur meitenes tik meistarīgi prot uztaisīt lielās acis, pat līmējot apakšējās skropstas uz vaigu kauliem.

    P.S. Skaista rotiņa, kur pirki? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, mani Anime grima kultūra jau sen ir ieinteresējusi - tur tik daudz dažādi triki apakšā.

      Rotiņa pirkta pirms kāda laika ebay - Lulu Frost, tā ir.

      Dzēst
  2. Man pēdējā laikā nekādu atklājumu nebija, esmu tik slinka, ka lietoju ļoti neitrālus toņus..
    Meikaps ir ļoti interesants! Vizuāli palielina acis!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Es arī uz neitrāliem toņiem sēžu, ja, vispār, sevi piespiežu uzkrāsoties...

      Dzēst