Dove Nourishing secrets produktu jaunumi,

pirmdiena, jūnijs 19, 2017


Sveiciens!

Lai arī vasara laikapstākļu ziņā mūs pagaidām nelutina, gribas sevi lutināt ar vasarīgiem produktiem un aromātiem. Šoreiz jaunumi manās rokās nonāca no Dove puses, kas pavasarī prezentēja jaunu produktu līniju – Dove Nourishing secrets. Tajā ir vairāki produkti, kas tikuši iedvesmoti no 4 pasaules reģioniem un to skaistuma rituāliem. Man ir sanācis iepazīties ar Cenrālamerikas un Indijas skaistumu rituālu iedvesmotiem produktiem. Šī ir retā sērija, kur absolūti visi produkti man ir patikuši.





Dove Nourishing secrets spēcinošs ķermeņa losjons un dušas želeja ar avokado eļļu un kliņģerīšu ekstraktiem – abi produkti apbur ar smaržu – maigu, neuzkrītošu un ļoti delikātu. Pēc sajūtām abi šie produkti atgādina ķermeņa kopšanas līdzekļus, kas domāti zīdaiņu ādas kopšanai. Dušas želeja labi putojas un mitrina ķermeņa ādu, bet losjona lielākais bonuss ir ātrās iesūkšanās spējas, mitrinošās īpašības un smarža. Jā, es esmu smaržu cilvēks, man patīk izsmalcināti smaržot :) Losjons iesūcas ļoti ātri. Nevaru noliegt, ka varbūt man tā liekas, jo ikdienā izmantoju tikai ķermeņa sviestus. Losjons bija patīkama atelpa no taukainām un barojošām tekstūrām, tas ir viegls, taču barojošs. Tieši tas, kas vajadzīgs vasarai.



Dove Nourishing secrets atjaunojošs šampūns un balzāms ar kokosriekstu eļļu un kurkumas ekstraktu – abi šie produkti ir indiešu skaistuma rituālu iedvesmoti. Tā kā Indijā esmu bijusi, teikšu, ka melots nav. Gan kurkuma, gan kokosriekstu eļļa tiek izmantotas Indijas skaistumkopšanā jau gadu tūkstošiem. Ajūrvēdas iedvesmotas abas šīs sastāvdaļas arī mūsdienās nav zaudējušas savu aktualitāti.  Man sākotnēji likās, ka produkti maniem matiem būs krietni par smagu. Kopš matus krāsoju reti un saknes man ir dabīgas, ļoti rūpīgi izvēlos matu kopšanas līdzekļus, kas matus kopj, tacu nepārbaro un nepadara smagus. Šis produktu duets ir mani patīkami pārsteidzis – šampūns ļoti labi putojas un ir pietiekami bagātīgas tekstūras, taču viegli izskalojas. Balzāms ir ļoti barojošs, taču viegli izskalojas no matiem un neatstāj  “plēvīti” uz matu galiem. Mati pēc produktu lietošanas ir ļoti mīksti, vijīgi un spīdīgi. Un tā smarža...kaut kas starp Pina Colada, kokosriekstu cepumiem un Dove produktiem raksturīgo svaigumu. 

Abus produktus noteikti iesaku izmēģināt.
 
 

You Might Also Like

0 komentāri