Dzīve pilnā sparā jeb kā man šobrīd iet.

pirmdiena, maijs 20, 2013

Kopš mana ikdiena, kādu laiku, sastāv tikai no grimēšanas un personīgo projektu bīdīšanas ( jā, arī mājaslapa tiek rasēta , lēnā garā), esmu absolūti aizņemts cilvēks. Ne tikai ar to, kas vajadzīgs, bet arī ar to, kam agrāk neatlika laika- kūku cepšana, sienu krāsošana un sirgšana ar interjerismu un šūšanas māniju. Te ir mini atskaite bildēs.
Mana kārtējā Raw/ vegānu kūka. Sanāca necerēti svaiga un, vēlajās brokastīs, pazuda 30 minūšu laikā.
Eskorta gaidās, kas aizvedīs uz fotografēšanas lokāciju.
Reizēm gadās ļoti cienījami grimēšanas asistenti.  Šis Marss vārdā ilgi un skrupulozi pētīja visas grima otas un palīglīdzekļus. Atzina par labiem esam :)
Ir atklāti divi cienījami profesionālās matu kopšanas/ veidošanas produkti. Pagaidām testēšanas režīmā - atsauksme noteikti būs - kad testēšanai būs rezultāti un iedvesma to visu iegrāmatot  ieblogot.
Kad negrimēju, nešuju, necepu, tad draugi ievilina grila pārtijos. Šis, konkrētais, ir grila sezonas veiksmīga atklāšana- ar sarunām par skaisto, būtisko, un pirmajām spilgtajām pavasara debesīm šogad.
Kopsummā - laime pilnīga! ( un, nē, es neesmu kaila bildē, man ir apģērbs, tikai bez lencītēm). Šis pavasaris padevies īpaši skaists.


You Might Also Like

3 komentāri