Jaunumi no Madara cosmetics.

pirmdiena, decembris 05, 2016


Šķiet kārtējais gads paskrējis vēja spārniem. Un atkal kosmētikas ražotāji nāk klajā ar ziemas jaunumiem un Ziemassvētku dāvanu variācijām. Vēl pirms svētkiem gribēju padalīties ar Madara cosmetics jaunumiem, kas man lietošanā ir jau no septembra, kad man bija tas gods piedalīties Madara cosmetics jaunās ražotnes atklāšanas svētkos, kas bija lieliski. Gan jau tie, kas seko manam Instagram kontam redzēja krāšņās bildes no atklāšanas.

Šosezon Madara cosmetics nāk klajā ar vairākiem jaunumiem, tai skaitā anti-age produktiem.

Ultimate Facelift dienas krēms - mani jau sakotnēji uzrunāja ar savu gaumīgo, Skandināvisko iepakojumu. Arī palasot sastāvu, uzticība produktam rodas. Sastāvā - Ziemeļu bērzu sula, hialuronskābe, eļļas un īpaši izstrādāts komplekss, kas stimulē kolagēna veidošanos sejas ādā. Pats produkts ir ļoti vieglas konsitences, kas uzklāts uz sejas ādas momentāli iesūcas. Liftinga efekts ir, un tiešām pamanāms. Sevišķi dienās, kad šis līdzeklis nav uzklāts, var manīt, ka sejas āda izskatās savādāk - ne tik tvirta un "savākta".  Neesmu tik ļoti pārliecinata par mīmisko grumbiņu izlīdzināšanos, taču sejas āda vizuāli izskatās svaigāka. Arī kā bāze tonālajiem līdzekļiem man šis liekas lielisks.


SMART grumbiņas izlīdzinošs dienas fluīds /normālai un jaukta tipa ādai/ - ar ķērpja, sūnu, raskrēsliņa un papržu ekstraktiem. Sola aizsargāt ādu no brīvajaiem radikāļiem, nogludināt sīkās grumbiņas, kā arī mazināt pirmās novecošanās un noguruma pazīmes. Sākotnēji man šis produkts ļoti iepatikās - seja likās atpūtusies, možāka un svaigāka, taču palietojot kādu laiku, secināju, ka manu sauso ādu tas sausina vēl vairāk. Līdzeklim ir ļoti patīkama smarža un tekstūra, kas ļoti ātri iesūcas, arī sastāvs pieklājīgs, taču sausajai sejas ādai arī dienā prasītos lielāku mitrināšanu un barošanu. Kombinēta tipa ādai šis varētu patikt - super ātri iesūcas, nav pārlieku taukains, arī kosmētika uz sejas pēc līdzekļa lietošanas izlīdzinās krietni labāk.


SOS Mitrināšana + mirdzums / hidro sejas maska/  - ir mans absolūtais favorīts. Zīdaina, viegla tekstūra, viegla uzklāšana un viegla nomazgāšana, kas man nav mazsvarīgi. Sastāvā - hialuronskābe peoniju un linsēklu ekstrakti. Masku tiešām varu saukt par ļoti mitrinošu - pēc lietošanas āda ir patīkami tvirta, ir pazuduši sausie pleķīsī, kā arī pēc taustes āda ir zīdaini maiga. Pati šo lietoju gan ka ekspressmasku pirms svarīgākām iziešanām, gan kā vakara sevis lutināšanas rituālu, kad masku uz sejas turu līdz pat 30 minūtēm. Abos variantos trādā lieliski. Ideāls variants ziemai. Man pašai produkts jau gandrīz ielietots, pirkšu vēl :)


Attīrošais pieniņš ar jasmīna ekstraktu - šo līdzekļi ļoti gribēju izmēģināt, vien tā smaržas dēļ. Jā, arī es emsu viens no tiem cilvēkiem, kas jūk prātā, kad zied jasmīni :) Produkts ir īpaši paredzēts sausai, nobriedušūīāai un jūtīgai ādai. Lai arī šis man man ādas tips un produktam ir tiešām labs sastāvs ar dabīgo eļļu kompleksu, mani ādai šis produkts līdz galam neiepatikās. Tas ir tiešām maigs pēc konsistences un ļoti krēmīgs pēc sajūtām, taču lietojot izltermiņā, āda zemacu zonā sāka protestēt sarkano pleķīšu izskatā. Ar kosmētikas noņemšanu pieniņš tiek galā tikai daļēji - vieglus kosmētikas līdzekļus tas viegli notīrīs, taču ar smagāku artilēriju diemžēl netiks galā.


Plūmju lūpu balzāms - mitrinošs un aizsargājošs lūpu balzāms ar plūmju kauliņu eļļu. Tiešām lieliski mitrina un aizsargā lūpas, kā arī saldeni un garšīgi smaržo. Šis man ir pastāvīgais mēteļa kabatas iedzīvotājs - reizēm, kad vajag ne tikai lūpas ātri mitrināt, bet arī pabarot un aizsargāt no vēja. Labs produkts, kas lietojas ļoti ekonomiski.


Nomierinošs dezedorants - sastāvā ziemeļu peonijas ekstrakts, kā arī nomierinošs un aromātu regulējošs augu esenču komplekss. Arī par šo produktu varu teikt tikai tās labākās atsauksmes. Nekas nebiju domājusi, ka dabīgs produkts spēj tik labi darboties, nekairinot maigo padušu ādu. Arī līdzekļa smarža man liekas ļoti maiga un delikāta. Kopsummā tiem, kas ir dabīgāka dezedoranta meklējumos, kas turklāt ražots tepat Latvijā, šis noteikti būs īstais.


Tāda, lūk, lielā Madara cosmetics jaunumu bilance. Daži produkti ir ļoti patikuši, daže ne tik ļoti, bet kopsummā varu teikt, ka man liels prieks par to, ka zīmols tik strauji attīstās un katru sezonu piedāvā jaunus produktus, iedvesmojoties no pasaules skaistumkopšanas tendencēm.

Kas ir Jūsu must - have no šī zīmola?

You Might Also Like

4 komentāri

  1. SOS maska un plūmju lūpu balzāms izklausās labi - laikam būs jāgaida nākamā labo cenu diennakts :) Man no Madaras nekā daudz nav, jo sejas āda ne pārāk draudzējas ar dabīgo kosmētiku, bet tagad lietoju viņu acu krēmu - man patīk!

    Annija
    rigasmetro.wordpress.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. SOS maska tiešām ir katra centa vērta, sevišķi ja vēl sanāk pirkt labo cenu diennaktī.

      Dzēst
  2. Izklausīsies dramatiski, bet teikšu, ka nezinātu ko iesākt bez Madaras kosmētikas! Dažkārt mēģinu ko citu - tāpēc, ka patīk eksperimentēt, bet vienmēr atgriežos pie Madaras, jo tikai ar to mana āda jūtas komfortabli. Protams, ir produkti, kas nepatīk un neder, bet mitrinošais fluīds, detox maska, sos maska, sos krēms, acu krēmi un attīrošās putas ir kā radītas manai ādai. Total renewal nakts krēms vispār ir fantastika :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Attīrošās putas man arī ilgus gadus bija favorītos. Tiešām labs produkts. :)

      Dzēst