Lush Ziemassvētku kolekcijas prezentācija

piektdiena, oktobris 31, 2014


Mana iepazīšanās ar Lush sākās jau tālajā 2005. gadā, kad Latvijā maz kurš par burvīgi smaržīgo veikaliņu eksistenci zināja. Atceros, kad no Londonas tika pārvestas pirmās Lush ziepes, kādu laiku tās taupīju un  turēju tās skapī, un visi, kas nāca ciemos prasīja, kas tās par smaržām, grozīja ziepju gabaliņu rokās un lēsa, ka Latvijā vēl ilgi nekā tik forša nebūs :) Nebija ļoti ilgi jāgaida, jau pāris gadus mums ir savs Lush, un ne viens vien.
Atzīšos, ka Lush apmeklēšana man īpaši aktivizējas divos gadījumos - kad jāsveic kāds jubilārs, kas ir tikpat apsēsts ar vannas priekiem kā es, un, kad tuvojas gada skaistākie svētki - Ziemassvētki. Tieši tāpēc, kad man piedāvāja iepazīties ar Lush šī gada Ziemassvētku kolekciju - nedomājot piekritu, jo kurš gan atteiktos izbaudīt svētku priekšnojautu jau oktobrī.


Daudziem Lush asociējas tieši ar skaisti smaržojošajām vannas bumbām un cietajām vannas putām. Šogad Ziemassvētku kolekcijā limitēti ir atrodami gan svētku ezis (īpaši maiga vannas bumba ar šī sviestu, ilang- ilang un rozes ekstraktiem)


gan tuntulīgi, bezgala mīlīgi pingvīni ( ar Sicīlijas mandarīna, apelsīnu ziedu un citronu ēterisko eļļu ekstraktiem)


gan šādas cietās vannas putas ( Saldais kalns), kas smaržo pēc saldumiem, vaniļas, kas radīs sajūsmu visām princesēm  - neatkarīgi no vecuma, un kas man rada asociācijas ar marshmallows, tā vien gribas iekosties. turklāt pilnai laimei - vannā šis līdzeklis rada rozā burbuļus un mirdzošas putas.


Un mans personīgais favorīts svētku disko noskaņas uzburšanai - vannas putas - Hollija - radītas iedvesmojoties no klasiskā britu svētku pudiņa ( produkta iekšējā konsistence atgādina konditorejas izstrādājumu), nosauktas Kapotes romāna "Brokastis Tifānijā" galvenās varones vārdā. Sudrabotais apvalks sevī slēpj elektrozaļu pildījumu, kas smaržo pēc karstvīna, un ietver sevī patčūlijas, laima un kanēļa lapu eļļas. Īstās vannas putas, kad liekas, ka svētku noskaņa kaut kur kavējas.


Cietās vannas putas un vannas bumbas šī gada kolekcijā ir pārstāvētas ļoti daudz un jebkurai gaumei, maciņa biezumam un vecumam. Kamēr mūžam jaunie bērna prātā priecāsies par vannas bumbām ar zvārgulīšiem - Mazie bundzinieki, Burvju nūjiņa, un Žiglais vecīts ( kas rada skrienošu efektu pa vannas ūdeni un smuki smaržo pēc bergamota un apelsīniem). 






Kreatīvie sapņotāji un mākslinieki novērtēs vannas bumbu Zelta brīnums, kas zem trauslā un elegantāzeltīti baltā apvalka slēpj sevi krāsu eksploziju un mirdzošas zvaigznes, kas atrodas bumbas pašā viducī, un vannas bumbu Luksus pudiņš, kas iekrāso katru vannošanās reizi pasteļtoņu pārejās.



Vēl gribas piebilst, ka visas Lush cietās vannas putas un bumbas labi puto, salaužot tos mazos gabaliņos un novietojot zem ūdens strūklas, ko arī improvizēti izmēģinājām uz vietas.


Īpaši interesanti šajos svētkos ir noformētas Lush ziepes - bildē apakšā - mans favorīts - Aļaskas deserts. Ziepes, kas izskatās kā liela balta sniega pika, un tikai sagriežot to, var uzzināt "kas lācītim vēderā" - elektrokrāsu laukumi, kas katrs smaržo mazliet savādāk - pēc greipfrūtiem, apelsīniem un ilang- ilang ēteriskās eļļas. Ņemot vērā manu pēdējā laika apsēstību ar elektrozilo krāsu - plānoju šo iegādāties vannas istabas dekoram.


Vēl viens produkts, kas, nu, jau ir manis izmēģināts un atzīts par labu esam ir želejveida dušas želeja - Sniegavīrs. Sākotnēji nevarēju pierast pie želejveida konsistences, taču, jo vairāk lietoju, jo vairāk patīk - ērts lietošanā, veido maigas putas, smaržo pietiekami atsvaidzinoši, saldeni, taču neuzbāzīgi. Un tā sajūta dušā masējot želejveida salaveci - visu laiku gribas smaidīt :)


Tā kā šī bija Ziemassvētkiem veltītā prezentācija - iepazinos arī ar dāvanu klāstu, ko Lush piedāvā. Šogad dāvanu iepakojumos pārsvarā ir pārstāvētas 3 tēmas-  klasisko pasaku tēma, Ziemaļvalstu tēma elektrokrāsās ( mana mīļākā) un izsmalcināti zeltītais motīvs.










Laikam esmu bijusi īpaši čakla un izdarīga pagājušajā gadā, jo savu pirmo Ziemassvētku dāvanu saņēmu no vecīša ( Lush izskatā ) jau oktobrī. 


Es jau vairākus gadus neatlieku dāvanu iegādi pēdējam mirklim, kad no tā nav prieka, ir tikai steiga, burzma, kalkulēšana un pienākums. Nekāda dāvināšanas prieka. Neatlieku arī sevis lutināšanu pēdējam mirklim, jo mēs visi zinām, ka, ja gribas mīlestības un siltuma pilnus ne tikai svētkus, bet arī pelēko ikdienu, sākotnēji ir jāmīl sevi, lai ar to var dalīties. 

Paldies Lush par iespēju sajust gada skaistākos svētkus mazliet tuvāk!



You Might Also Like

6 komentāri

  1. krāšņi, šķiet labi pastrādājuši, lai mums atvieglotu dāvanu meklēšanu Ziemassvētkos!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, "krāšņi" - ir īstais vārds arī man, lai aprakstītu šī gada Ziemassvētku kolekciju.

      Dzēst
  2. Sniegavīrs man arī traki patika! Tik foršs!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sniegavīrs ir mana jaunā apsēstība - varētu caurām dienām pavadīt ar viņu dušā :D

      Dzēst
  3. Es vēl savējos neesmu pamēģinājusi, vannas prieku produktus atdevu mammai un brālim, man paliks ziepes, dušas želeja un sniegavīrs. :) Viss tik balts, ka gaidu pirmo sniegu, lai izmēģinātu. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā kā man arī vairs nav vanna- es pieteicos ciemoties pie tiem, kam ir un atnesu līdzi savu Lush labumu maisiņu :D

      Dzēst