Bodyshop augļu diēta

piektdiena, jūlijs 18, 2014

Sveiciens piektdienā!

Tā kā jau labu laiku nebiju neko lietojusi no The Bodyshop produktiem, lai arī studiju laikos, sen atpakaļ, biju to uzticīga fane, interneta plašumos ieraugot lielo UK Bodyshop ikgadējo izpārdošanu - nevarēju noturēties.
Balstoties uz labajām atmiņām - paņēmu dušas želejas un ķermeņa atsvaidzinātāju. Grozā iekrita arī limitētās kolekcijas melleņu ķermeņa sviests.
Bodyshop dušas želejas man vienmēr patikušas sava noformējuma dēļ. Spilgtas, krāsainas, spēcīgi smaržojošas - kā radītas vasarai, kad gribas izbaudīt visas vasaras smaržas un garšas.
No kreisās- melleņu, satsumas un rozā greipfrūta dušas želejas - atkārtoti lietojot šīs dušas želejas pēc tik ilga pārtraukuma, biju pārsteigta par to maigumu. Produkts nesatur ziepes, taču satur eļļas un augļu ekstraktus. Lietojas ļoti ekonomiski, veido daudz putas un labi mitrina ādu. Pēc šo dušas želeju lietošanas man karstā laikā neprasās nekādi papildus ķermeņa mitrinātāji. Bildē varat redzēt manu produktu nolietojumu 3 nedēļu laikā, lietojot dušas želejas pamīšus.
Atsevišķi gribas pieminēt augļu smaržas. Jau no agrākiem laikiem zināju, ka mans mīļākā Bodyshop līnija ir ar greipfrūta aromātu. Nekas nav mainījies. Greipfrūts smaržo visdabiskāk, spēcīgāk, spirgtāk un atsvaidzinošāk. Tieši tas, kas vajadzīgs saulainos vasaras rītos. Savukārt, satsuma dušas želeju īpaši ir iemīļojis vīrietis. Tā smaržo pēc bērnības dienu apelsīnu konfektēm - saldi, medaini, piesātināti un mazliet uzbāzīgi. Visneitrālākā un ķīmiskākā ( balstoties uz smaržu), likās melleņu dušas želeja. Es nejūtu smaržas saistību ar mellenēm - smaržo mierīgi, saldeni un neitrāli.


Rozā greipfrūta ķermeņa atsvaidzinātājs - Ideāls sabiedrotais vasarai - atsvaidzinoša, uzmundrinoša smarža, kas uz ķermeņa neturas ilgi, nekonkurē ar mīļākajām smaržām, nekairina ķermeņa ādu. Produkts, kas ir viegli paņemams līdzi somā gan uz festivālu, gan uz pludmali, gan uz darbu, ja gaidāma gara darba diena. Vienkāršs savā lietošanā un neatstāj traipus uz apģērba. Arī iepakojums nav mīnuss - stikla pudelīte ir samērā izturīga, un piedod produktam izsmalcinātāku izskatu. Mīnuss- produkta sastāvā ir alkohols - jābūt uzmanīgiem, lai nejauši nepūstu uz insektu kodumiem vai saules apdedzinātu ādu.

Bodyshop melleņu ķermeņa sviests ( limitētā kolekcija)  - pēc pieredzes, kādreiz mēģinot pilnīgi visus ķermeņa sviestus, kas bija konkrētajam ražotājam, varu teikt, ka manā izpratnē - pamata sastāvs tiem visiem ir vienāds. Tiek pievienotas vien smaržvielas un ekstrakti no konkrētā augļa/ ogām kā vārdu nes ķermeņa sviests (šajā gaidījumā, melleņu ogu ekstrakts ar anti oksidantu efektu). Tāpēc vienmēr izvēlējos ķermeņa krēmu vadoties pēc smaržas. Šoreiz tas ir mīnuss- man ne visai imponē konkrētā produkta smarža, kas ir identiska jau pieminētajai dušas želejas smaržai. Man smaržo pārāk ķīmiski un saldi. nulle asociācijas ar mellenēm. Toties secināju, ka man joprojām patīk Bodyshop ķermeņa sviestu konsistence - bieza, uz ādas kūstoša. Protams, tās nav domāta vasarai, taču rudens un ziemas periodā varētu būt Nr. 1 produkts, pateicoties savām mitrināšanas spējām.

Tāda man izdevusies gremdēšanās atmiņās. Pašai liels prieks, ka atcerējos, cik patīkamas lietošanā ir dušas želejas. Vajadzētu iegādāties vēl pārīti.


You Might Also Like

6 komentāri

  1. man tā sastuma patīk, bet man ar Body Shop dušas želejām ir ta, ka jau uz pudelītes beigām esmu nogurusi no smaržas un liekas pārāk spēcīga. Tad ieturu pauzīti un piebeidzu :)

    AtbildētDzēst
  2. Forši, ka nav ziepes, nebiju to ievērojusi, tad jau kādu vajag nopirkt.

    AtbildētDzēst
  3. Joprojām TBS ir mana mīlestība, esmu izmēģinājusi gandrīz visas dušas želejas, satsuma un moringa ir manos ne-favorītos, nespēju to smaržu paciest.
    Atlaižu laikā nopirku passiona komplektiņu, dušas želeja jau bijusi, sviestu tikai mēģināšu.

    Ar melleņu sviestu man ir tādas love-hate attiecības, kad nav, gribu, kad ir - gribu, lai ātrāk izlietojas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Moringu arī gribēju sūtīt, labi, ka nesūtīju. Man liekas, ka mums ar Tevi tie deguni līdzīgi varētu būt. Un, par to melleņu sviestu - arī trāpīgi teikts- man identiski.

      Dzēst