Soap&Glory dekoratīvā kosmētika- labākais.

otrdiena, maijs 20, 2014

Sveiciens karstajā pavasarī!
Šoreiz par diviem produktiem no Soap &Glory, kas, manuprāt, ir labākais, šajā kompānijas dekoratīvās kosmētikas kategorijā. Abi šie produkti ir izturējuši gan salu, gan lietu, gan šobrīdējo karsto laiku. Izdomāju padalīties :)
Pirmais no diviem, ko gribas izlielīt visai pasaulei un ieteikt visiem klientiem ir Soap &Glory Kick Ass concealer (2x 2,6 grami + matējošs, izgaismojošs pūderis)  - Labākais, kas ir mēģināts cīņā pret tumšajiem lokiem, pēdējā laikā. Tas ir trīsdaļīgs produkts, kas sastāv no diviem konsīlera toņiem, matējoša, izgaismojoša pūdera un spogulīša. Produkta tilpums un dizains ir ļoti parocīgs gan mājas lietošanai, gan, lai iemestu somiņā un nēsātu līdzi.
Kā redzat, esmu šo produkti dikti labi palietojusi un jau skatos jauna, šī paša, konsīlera iegādes virzienā. Konsīlera konsistence ir bieza, ļoti sedzoša, viegli iztušējama. Ražotājs iesaka lietot rozīgo daļu zemacu zonā, dzeltenīgo daļu - uz apsārtumiem, pumpām utt. Es gan darīju otrādi, jo pārslodzes dēļ, man zem acīm ir izteikti lillā acu loki ( kas man ir iedzimti, taču tie variējas atkarībā no noslodzes un izgulēšanās pakāpes). Dzeltenā konsīlera daļa lieliski neitralizē lillā pigmentu, padarot lokus neredzamus. Produkts ir ļoti pigmentēts un viegli klājas - ideālai uzklāšanai ieteiktu izmantot siltus pirkstu galus, un veikt viegli pliķējošas kustības. Otiņa šim konsīlerim īsti nederēs. Tie uzskatīts, ka šis ir ideāla kopija Laura Mercier konsīlerim, kas ir īpaši sedzošs un maskējošs. Cik esmu mēģinājusi Laura Mercier - nevaru nepiekrist - šis ir ideālais dubultnieks par 3 reizes zemāku cenu. Arī pūderis, kas nāk komplektā ( klāt nāk arī švammes aplikators, kas man ir pazudis), ir smalks un maigs, lieliski izgaismo zemacu zonu un fiksē konsīleri visas dienas garumā.
Otrs šīsdienas varonis ir Soap & Glory Solar powder - bronzējošais/ iedeguma/ starojošais pūderis (tonis- Light)  - Divtoņu bronzējošais pūderis, kas man ir ideāls palīgs sejas konturēšanā/ mākslīgā, viegla iedeguma veidošanā. Tumšāko, matēto daļu izmantoju, lai konturētu vaigu kaulus, zoda lejasdaļu un deniņus. Savukārt, ar gaišāko daļu, ka satur mikroskopiskas gaismas atstarojošās daļiņas, ar lielu kabuki otu, pāreju pāri T- zonai. Efekts man ļoti patīk. Pūderis ir samtainas, mīkstas konsistences, viegli klājas, iztušējas bez pūlēm, un uz sejas izskatās ļoti harmoniski, sevišķi tagad, kad visi grib izskatīties iedeguši un vasarīgi.
Pats produkts ir interesanta cieta kartona iepakojumā, ar kvalitatīvu spogulīti. Mani joprojām dikti sajūsmina šo produktu noformējums - retro klasika, ko var ērti paņemt līdzi.

Vēl no šī ražotāja dekoratīvās kosmētikas ir pamēģināts tonālais krēms/ praimeris, kas ir licis mazliet vilties, bet -  par to citreiz :)

Šos abus draudziņus ļoti iesaku.
Aptuvenās cenas : Konsīleris - ap 14EUR/ pūderis - ap 12- 15 EUR

You Might Also Like

12 komentāri

  1. Abi ir bijuši un ir tikuši izlietoti līdz galam, nevaru nepiekrist par kvalitāti, foršas lietas. Man vēl patika izgaismotājs, līdzīgā iepakojumā kā bronzeris, tikai balts. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uz izgismotāju arī skatījos, bet, tā kā mana lielā mīla ir meteorīti, tad nepaņēmu. Nu, nekas - nakošreiz:)

      Dzēst
  2. Man ir Laura Mercier tas 3nieks, kaut kā tā īsti nesadraudzējos, sedzamība laba, bet man sakrājas rieviņās..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man gan nekrājās ne Laura, ne šis. Protams, atkarīgs no katra sejas ādas īpatnībām un uzlikšanas tehnikas.

      Dzēst
  3. Ir kāds internetveikals, kas s&g sūta uz LV?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Hmmm...manuprāt, vienīgie ir ebay.com un ebay.co.uk, kā arī amazon.com. Reizēm ebay var atrast izdevīgākus piedāvājumus kā veikalā.

      Dzēst
  4. Ai, kārdinātāja! :)
    Cilvēkiem vienmēr gribas to, ko nevar viegli dabūt! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :) Nekad nedomāju, ka būšu uzticīga kādam vienam zīmolam, šī diena ir pienākusi :D

      Dzēst
  5. Par konsīleri daudz ko labu esmu dzirdējusi, bet pagaidām nav mēģināts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iesaku, un ļoti ceru, ka Boots sāks sūtīt uz Latviju visas savas preces.

      Dzēst
  6. Konsīleris ir laba manta, bet man tik sedzošu nemaz nevajag, nav vairs ko segt reāli, jo drusku nomainīju savu miega ilgumu un viss ir kārtībā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Forši, ka nav daudz ko slēpt :), man gan grafiks un...vecums , jā :( nav vairs 18, un visas neizgulēšanās ir dikti manāmas sejā.

      Dzēst