Vasarīgais pāvs. Grims uz ātru roku.

svētdiena, jūnijs 30, 2013

Šodienas acu grims. Lai arī neesmu zilo acu ēnu fans - šodien sagribējās, kombinācijā ar zaļajām. Dzīvē izskatās mazliet tumšāk un spilgta, nekā bildē. Galvenais triks šādam grimam ir labi, labi iztušēt un klāt pamatu ( tonālo, konsīleri, pūderi) pēc acu noformēšanas, lai izvairītos no nobirušo ēnu berzēšanas pa visu seju, pēc tam.
Koptēls - spilgtā saules gaismā ( joprojām cīnos ar fotoaparāta ekspozīciju un zoom funkcijas neesamību - šis ir gudrākais foto aparāts, kāds redzēts, bet  - kaut kā nesadzīvojam - pagaidām. Turklāt, grimus, parasti, visforšāk ir bildēt ar zoom vai makro objektīvu - tas visspilgtāk nodod visas krāsu nianses un pārejas.
Izmantotie produkti :
Too Faced Smoky eye palete
Inglot pūderis
Max factor un Art deco skropstu tušas
Leichner tonālais ( par šo 80to gadu klasiku drīz sekos atsauksme - esmu sajūsmā)
La femme pro konsīleris
MAC melnais zīmulis
MUFE konturēšanas palete
L'oreal vaigu sārtums

Šoreiz, dienas jautājums par to, kas mani uztrauc visvairāk šodien. Kā panākt maksimālu grima skatāmību bildēs un kādus fotoaparātus Jūs izmantojat, lai maksimāli parādītu grima ideju un intensitāti?

p.s. - Nē, es nedomāju iet ārā ar melnām puķēm matos - es tās uzveidoju vienai fotosesijai un tagad piemērīju :)

You Might Also Like

6 komentāri

  1. Ak, cik daiļi! :) Man kā neprašai, vajadzētu pamācību kam tādam, līdzīgus toņus ēnām var atrast arī manā kolekcijā, bet tie skumst plauktā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Es briestu pirmajiem foto tutoriāļiem, bet, vispirms, jāatrisina kameras problēma.

      Dzēst
  2. es mokos ar savu spoguļkameru, veidojot attēlus blogam - grūti pašai noturēt, jo smaga, īsti nefokusē un nespēju noķert īstos toņus. reizēm škiet, ka jāiegādājas ziepjutrauks, kas visu zūmos un maybe tas palīdzēs, jo liekas, ka arī mans aparāts nav radīts meikapa bildēšanai. vismaz mājas apstākļos.

    grims un puķes, protams, ka skaisti :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā...es nespēju savu Canon Eos5D noturēt izstieptā rokā. Vēl tas manuālais fokuss. Es arī plānoju pārslēgties atpakaļ uz savu Sony DSC Cybershot. Kalitāte zudīs, bet vismaz zoom un makro. Eh :/

      Dzēst
    2. njā, laikam vajag poersonīgo asistentu, ja gribas ar spoguļkameru fočēt :) bet vabūt tur ir kaut kāds triks, ko mēs vēl neesam atklājušas :D

      Dzēst
  3. Kāpēc gan neiet ar melnām puķēm matos ārā? Ar grimmu izskatās labi. Jāsaka, ka liela drosme klāt tik tumšas acu ēnas, es vispār no tādām izvairos, meloju, es no acu ēnām kopumā izvairos.
    Bet gala rezultāts tiešām ļoti patīk. :)

    Brigita,
    http://lostinpattern.blogspot.com/

    AtbildētDzēst