The Body Shop Oils of life sejas kopšanas produkti.

pirmdiena, oktobris 05, 2015


Katru gadu arvien vairāk ķermeņa un sejas kosmētikas ražotāji pievēršas eļļām. Šī kopšana, kas ļoti populāra kļuvusi pāris gadu atpakaļ jau ir kļuvusi par atsevišķu nišu ķermeņa un sejas kopšanā. Īpaši aktuālas eļļas ir rudenī un ziemā, kad sejas āda ir izslāusi pēc mitrināšanas.
Manas attiecības ar eļļām ir divejādas. Daudzas no tām man neder - sava sastāva vai sajūtu dēļ, dažas esmu gatava pirkt vēl un vēl. Šoreiz padalīšos ar savu viedokli par The Body Shop jauno Oils of Life sēriju, ko būtu gatava pirkt vēlreiz.


The Body Shop Oils of Life intensīvi atjaunojoša sejas eļļa -  sastāvā 99% dabīgas izcelsmes eļļu. Tai skaitā melno ķimeņu eļļa, mežrozīšu eļļa un Ķīnas kamēlijas eļļa.

Smarža, konsistence, darbība - Skaisti, austrumnieciski, mazliet vīrišķīgi smaržojoša sejas eļļa, kas ļoti ātri iesūcas sejas ādā un padara to zīdaini maigu.  Tās lietošana katru reizi izraisa SPA un kosmetologa apmeklējuma asociācijas. Man pašai vislielākais šī produkta bonuss šķiet tieši ātrās iesūkšanas spējas un ādas maigums pēc lietošanas. Daudzām sejas un ķermeņa eļļām ar iesūkšanos ir lielas problēmas - tās iesūcas ļoti lēni, kas izslēdz produkta lietošanu no rīta, jo neviens negrib gaidīt pusstundu, lai uzklātu tonālo krēmu. Šī eļļa tāda nav. Pietiek vien ar pāris pilieniem produkta un vieglu sejas pasmasāžu, lai eļļa būtu pilnībā iesūkusies. Arī konsistence ir ļoti patīkama- tā nav pārlieku trekna un eļļaina. Pati produktu lietoju gan no rīta, gan vakarā jau vairāk kā mēnesi. Vakara kopšanā man šis produkts ir seruma vietā, pirms krēma. Te lietošanas komforts būs atkarīgs arī no sejas krēma. Ar šīs pašas sērijas krēmu, viss ļoti skaisti uzslāņojas un nesaveļas. Taču lietojot dažus citu ražotāju krēmus, ir gadījusies minimāla velšanās. Tas gan nenotiek ar visiem krēmiem. Individuāla saderība :)

Kam produkts patiks : Tiem, kam ir dehidrēta, sausa un nespodra sejas āda. Lietojot mēneša garumā*, varu teikt, ka manas sejas ādas tonis ir uzlabojies. Tās nav kardinālas izmaiņas, taču tik un tā ir jūtamas. Šad tad joprojām parādās sausie pleķīši vai izsitumi, bet tā man ir lietojot jebkuru sejas ādas kopšanu. Tāda ir manas sausās, jūtīgās, alerģiskās ādas īpatnība. Jā, arī alerģiskiem cilvēkiem šis produkts varētu patikt. Vismaz man produkta piesātinātais sastāvs un smarža neizraisīja nekādas reakcijas. Vienīgais, derētu zināt, ja ir kādas konkrētas sastāvaļu nepanesamības. Tā kā produkts ir ļoti dabisks, tas ir ļoti koncentrēts. Arī kombinētas un taukainas ādas īpašnieces var šo lietot, vien pareizi dozējot un nepārslogojot ādu ar vairākiem produktiem vienlaikus. Zinu, ka šī eļļa ļoti patika arī kombinētas ādas īpašniecei, vien atšķirībā no manis viņa lietoja to vienu pašu, neuzslāņjot.

Vērtējums : 8/10 ( ļoti laba sejas eļļa ikdienas kopšanai, kas lietojas ļoti ekonomiski)
Cena : 35 EUR


The Body Shop Oils of Life Intensīvi atjaunojošs želejveida krēms - svaigs krēms ar gaismu atstarojošajām pērlītēm.
Šajā sērijā ir pieejami 2 veida krēmi - šis un otrs, kas ir barojošāks un biezāks. Tā kā barojošie krēmi man ir daudz, izvēlējos tieši vieglāku alternatīvu, lai lietotu to no rītiem, pirms grima uzklāšanas. Arī sastāvā esošās gaismas atstarojošas pērlītes mani saintriģēja. Tagad, kad pasauli pārņēmis strobings, skatoties iedvesmojošas grimu bildes, gribas seju vairāk izgaismot un nepadarīt to pārlieku matētu.



Smarža, konsistence, darbība  - Krēmam ir ļoti viegla, taču mitrinoša konsistence. Tas ļoti ātri iesūcas. Sastāvā esošās atstarojošās daļiņas tiešām ir pamanāmas, taču tās ir ļoti smalkas, disko bumbas efekts izpaliek. :) Man šis krēms ir ideāls sabiedrotais no rītiem - pirms tonālā krēma uzklāšanas. Tas ļoti labi atdzīvina ādu, taču nepadara to treknu. Smarža produktam ir līdzīga eļļai, vien ne tik spēcīga. Uz sejas produkta smarža ilgi neturas.

Kam produkts patiks : īpaši patiks kombinētas un taukainas ādas īpašniecēm visās sezonās. Tā kā produkts mitrina, taču pārlieku nebaro - sausai ādai šis būs piemērots sezonāli. Es pati īpaši izbaudīju produkta lietošanu siltajā laikā un tagad, rudens sākumā. Kad sejas āda vēl neprasa īpaši dziļu barošanu, vien pienācīgu mitrināšanu un pārdomātu kopšanu. Arī sastāvā atstarojošās daļinas piedod patīkamu vizuālo efektu.

Vērtējums : 8/10
Cena : 29, 50 EUR

Man pašai īpaši patīk jaunie, smagie stikla iepakojumi.  Ar laiku The Body Shop pilnībā pāries uz tādiem, kas mani īpaši priecē. Lai arī plastmasas iepakojumi bija vieglāki, šie man liekas daudz skaistāki un elegantāki. Tādi, kas jātur vannas istabas plauktiņa pašā redzamākajā vietā :)

Vai Jūs joprojām esat eļļu modes varā? Kāda ir mīļākā sejas kopšanas eļļa?



*testa produkti

You Might Also Like

4 komentāri

  1. Es knapi noturējos, lai Drogās nepaķertu jauno Mossa eļļu. :) katru dienu gan eļļas nelietoju, lietoju pēc sajūtām un nepieciešamības, šobrīd manā plauktiņā ir trīs, tomēr visām pieklibo iesūkšanās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man drīz būs atsauksme arī par Mossa jauno eļļu...man šis rudens joprojām ir eļļu zīmē. :)

      Dzēst
  2. Man eļļas ļoti patīk, tikai ne sejas ādai, bet visam citam - matiem, ķermenim. Jo īpaši patīk eļļas kombinācijā ar krēmiem lietot dekoltē zonas kopšanai, jo tur āda ir sajūsmā par kaut ko treknāku :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šo eļļu matiem neesmu mēģinājusi izmantot, taču dekoltē zonai un kaklam ļoti patīk. Turklāt, jo vairāk iet gadi, jo vairāk par kaklu un dekoltē jādomā. Labi, ka ir parocīgi produkti :)

      Dzēst