Kas man smaržu plauktā?

svētdiena, janvāris 27, 2013

Kārtējās revīzijas laikā, kārtojot smaržu plauktu, nolēmu padalīties ar to, kas tajā ir man. Smaržas pasaka ļoti daudz par katru cilvēku - tā kā esmu nepastāvīga un ļoti dažāda - man tas ir no dažādām smaržu buķešu grupām - un tikai 3 no šīm smaržām ir manā kolekcijā pastāvīgi - pārējās mainās visu laiku.
Tātad, sīkāk:

Moschino - I Love Love ( šīs ir vienas no tām, kas manā kolekcijā ir vienmēr, jau kopš 2006. gada). Top notis - greipfrūts, maijpuķītes, roze, mazliet kanēļa un koksnes. Asociācijas - pavasaris, pirmie randiņi, veloizbraucieni augstpapēžu kurpēs un punktotā kleitā. Mīlestības jau nevar būt par daudz.
Burberry - The Beat - Galvenās un man pamanāmākās notis - citruss, mazliet zaļa svaiguma, koksne un vaniļa. Jā, šīs smaržas tiek lietotas visretāk - man asociējas ar augstpapēžu, elegantiem zābakiem, ideālām sprogām un kažokādām. Tika iedāvinātas krietnu laiku atpakaļ, tiek pūstas, kad gribas vilkt jau minētos augstpapēžu zābakus un kažokādas.
Bath and Body works - Freesia Fields - Massmarket smaržas, kas smaržo pēc frēzijām. Tīrām un bez piemaisījumiem - tas izskaidro visu, jo frēzijas ir vienas no manis atzītākajām puķēm. Asociējas ar agru, agru pavasari, kad ārā vēļ sniegs, bet matos jau smaržo pavasaris.
Calvin Klein - Euphoria - Top notis - orhideja, lotuss, granātābols, muskatrieksts un mazliet dzintars. Manā pastāvīgajā smaržu ekspozīcijā, nu , jau 5 gadus, kad tika atvestas no ASV un smaržotas, smaržotas, smaržotas bezgalīgi. Ideālas smaržas ziemas dienām un vasaras vakaru oficiāliem pasākumiem. Smaržo pēc noslēpuma un erotikas. Lai arī, dīvainā kārtā, komplimentus par šo smaržu erotiskumu gadu gadiem esmu saņēmusi tikai no sievietēm.
Badgley Mischka - Fleurs de Nuit - Top notis - jasmīns, magnolija, bergamots, lilija un mazliet koksne. Smaržas, kas man asociējas ar dekadenci, lillā krāsu, nostaļģisku noskaņojumu par skaistajiem, aizgājušajiem laikiem un liliju smaržu naktīs, kas ir patīkama, bet pārdozējot izraisa galvassāpes. Šīs smaržas ir īpašas ar to, ka uz katra cilvēka smaržo pilnīgi savādāk. Nevis mazliet, bet pilnīgi, pilnīgi savādāk. Uz manis pēc svaigi mazgātas lina kleitas, lilijām vāzē un veco laiku pūdera kartona kastītē. Smaržas, kuras pūšu reti un apdomīgi, taču katru reizi tajās iemīlos no jauna. Neesmu atradusi tām analogus.
Lanvin Eclat d' Arpege - Top notis - ceriņi, zaļā tēja, daudz peonijas, mazliet muskuss un persiku ziedi. Smaržas, kas izraisa vieglu prieka izjūtu katru reizi, kad tiek saostas. Visiem. Klīst leģenda, ka ķīmiskie savienojumi šajās smaržās tiešām tika paredzēti, lai izraisītu vieglu eiforiju. Universālas smaržas visiem dzīves gadījumiem - patīk visiem un vienmēr, kas, varbūt, padara šīs smaržas pārāk paredzamas, taču ne mazāk labas. Asociācijas ar līgavu kāzu rītā, kaut kur ārpus pilsētas - eiforija, laime, un, mazliet, satraukums.
Chloe - Chloe - Top notis - peonija, ličijas, roze, frēzija, mazliet maglonija un dzintara siltums. Šis ir mans aromāts jau 3 gadus. Parfīms, kuru cilvēki asociē ar mani. Parfīms, kuru es asociēju ar sevi. Noturīgs, mazliet svaigs, mazliet pēc retro laikiem smaržojošs, bezgala sievišķīgs, taču ar piparoto noti.

Kādas ir Jūsu smaržu vēlmes uz šo pavasari? Varbūt varu iedvesmoties un papildināt savu kolekciju?

You Might Also Like

2 komentāri

  1. Manas TOP pirmās "nopietnās" smaržas bija - Amore, amore..

    Tad nāca klāt - Black Xs (mīļotā cilvēka dāvana 8. martā) - sievišķīgas, seksīgas, ar "asumiņu"

    CH Carolina Herrera - mana klasika. Īstas ziemas smaržas - svaigas, jutekliskas, sievišķīgas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Amore, amore smaržas ir burvīgas. Ne man, bet katru reizi, kad tas sajūtu uz citiem - dikti patīk. Pašai nav sanācis iedraudzēties. Un CH by Carolina Herrera bija arī manu ziemu smaržu klasika kādus 2 gadus - tādas klasisko vērtību smaržas.

      Dzēst