The Body Shop Pinita Colada – laimīgo stundu kokteiļu klasika.

otrdiena, jūnijs 07, 2016


Pirmais vasaras mēnesis nesas vēja spārniem. Lai gan tā laikam sākas 70% manu bloga ierakstu. Jā, jo vecāka es palieku, jo vairāk ir sajūta, ka nedēļas skrien nenotverami ātri un ne tikai gadalaiki, bet arī gadi mainās un iet uz priekšu gaismas ātrumā. Jums arī tā?Bet šoreiz, kamēr jūnijs jau mūs ir paspējis palutināt ar fantastiski karstām vasaras dieniņām, padalīšos ar saviem iespaidiem par The Body Shop jaunās, vasaras limitētās kolekcijas Pinita Colada produktiem. 

Pavisam sērijā ir 4 produkti – dušas želeja, ķermeņa skrubis, kā arī sorbets un ķermeņa sviests.  Visiem produktiem ir izteikta Pina Coladas smarža, vien bez alkoholiska piejaukuma, kas arī padara to par maigāku un svaigāku Pinitu Coladu. Produkti smaržo pēc tropiskas vasaras un  smilšaino pludmaļu paēnas kurā tiek baudīti augļu salāti. Man pašai tīrā kokosriekstu smarža gandrīz vienmēr liekas par saldu un piesātinātu. Šajā produktu sērijā saldais kokosrieksts ir apvienots ar sulīgo ananāsu, piešķirot smaržai skābas un svaigas nianses un īsti tropisku noskaņojumu.




Pinita Colada ķermeņa sviests, tāpat kā sorbets ir absolūtie must-have atvaļinājuma laikā, sevišķi viesojoties siltajās zemēs. Sviesta konsistence man likās plastiskāka, uzputota un vieglāka kā parastajiem The Body shop ķermeņa krēmiem. Tādejādi - produkts ļoti ātri iesūcas, neastāj lipīgu kārtiņu uz  ķermeņa un veic pamata mitrināšanu. Šo ķermeņa krēmu esmu iemīļojusi izmantot tieši pirms paštonējošo līdzekļu lietošanas. Tonis klājas vienmērīgāk un gludāk. Arī smarža uz ķermeņa ādas turas līdz pat 10 stundām.

Savukārt, ķermeņa sorbets ir mans absolūtais kolekcijas favorīts - viegls, fantastiski smaržīgs un atvēsinošs, sevišķi, ja to tur ledusskapī. Sorbeti no TBS man ir ikvasaras must-have. Sajūta kā mazgāties patīkamā, atvēsinošā un super smaržīgā dušā. Arī smaržo šis produtkts visspēcīgāk.

Dušas želeja šajā sērijā ir standarta TBS dušas želeju konsistence, tā labi puto un patīkami smaržo. Smarža uz ķermaņa ādas gan ilgi nepaliek.

Pēdējais produkts –Pinita Colada sērijas ķermeņa skrubis mani izbrīnīja ar savu maigo konsistenci. Es to nevaru nosaukt par ķermeņa skrubi, bewt gan par ķermeņa dušas sviestu, kas pēc konsistences atgādina krēmīgu, tropisku desertu un smaržo pēc Bounty  šokolādes. Skrubja sastāvā ir kokosriekstu skaidiņas no Karību jūras salām, kas skrubē ļoti maigi, es pat teiktu gadrīz nemanāmi. Tiem, kam patīk ādu pamatīgi atbrīvot no atmirušajām ādas šūnām, šis nebūs īstais produkts. Toties būs īstais tiem, kam ļoti plāna ķermeņa āda, ko bail traumēt. Kā arī lietošanai dekoltē zonā šis būs ideāls – neskrāpē, mitrina un baro ādu.

Pagājušo gadu Mohito sērija, šogad Pinita Colda...nevaru vien sagaidīt ar kādiem tropiskajiem kokteiļiem The Body shop lutinās mūs nākošvasar. Man jau gribētos kaut ko no Bellini ( persiki ) vai Tequila Sunrise ( citrusaugļi ) sērijas. ☺ Kā Jums liekas?

You Might Also Like

4 komentāri

  1. Es arī tieši šodien gribēju dalīties iespaidos par šo līniju. :) man ļoti patīk smarža.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī, sevišķi sorbetam. Varu lietot pat vairākas reizes dienā, īpaši karstajā laikā.

      Dzēst
  2. Izklausaas ljoti garshiigi! :)
    www.lapoudreblog.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  3. Cik garšīgas bildes! Tā vien sauc pēc siltas saules, atvaļinājuma un Pina Colada dzēriena :)

    AtbildētDzēst