Dienas grims un daži dekoratīvās kosmētikas favorīti jūlijā.

otrdiena, jūlijs 14, 2015


Sveiciens visām skaistajām bloga lasītājām!

Kā jau pamanījāt - blogā jūlijā ir iestājies radošais atvaļinājums. Arī manā personīgajā dzīvē jūlijs ir pārmaiņu laiks, kas ietvera sevī ne tikai jaunas karjeras izaugsmes, bet diemžēl arī ilgu slimošanu un ārstu apciemojumus. Bet tas ir cits stāsts :) Šodien vēlos atrādīt ļoti vasarīgu dienas grimu un dažus manus jūlija dekoratīvās kosmētikas favorītus kurus lietoju regulāri.


Grims ir ļoti vienkāršs, taču ļoti vasarīgs. Tas piestāvēs gan vasarīgām ballītēm, gan randiņiem, gan darba ikdienai, gan festivāliem. Starp citu, vairāk par festivālu tendencēm var lasīt šajā Delfi rakstā, kura tapšanā es arī piedalījos.


Grima pamatā ir maigs, neitrāls augšējā plakstiņa ēnojums, taču tā akcents ir spilgti perlamutra zils apakšējā plakstiņa ēnojums. Tā ir viena no šīs vasaras tendencēm grimā, kas ļoti atsvaidzina ikdienišķo, neitrālo brūno toņu gammu. Atkarībā no acu krāsas, apakšējo līniju var ēnot dažādās spilgtās krāsās. Brūnām acīm ļoti piestāvēs indigo krāsas acu ēnas, zaļām acīm - lillā.



Arī izmantotie produkti gandrīz visi nāk no masu kosmētikas, kas ir viegli pieejama un maciņam draudzīga :

Acīm/ uzacīm :
MUA Poptastic acu ēnu palete - pēdējais tonis pirmajā rindā un zeltainie toņi. Neteiktu, ka tās ir manas mīļākās spilgtās acu ēnas. Ar tām ir ļoti uzmanīgi jāstrādā, jo tās birst, taču ēnas ir ļoti pigmentētas. Pārsvarā tās izmantoju mitrā veidā, tieši apakšējā plakstiņa krāsainajam lainerim.
Sephora IT Nude palette - Mana ikdienas palete, ko izmantoju atru dienu, gan neitrālai plakstiņa ēnošanai, gan uzacu noformēšanai (ceturtais tonis otrajā rindā).
Eveline laineris atsauksme šeit . Joprojām patīk :)
Maybelline Brow Drama uzacu želeja - mana ir tonī medium brown, kas man liekas pārāk gaišs un rūsgans man. Šo izmantoju jau pēc uzacu noformēšanas ar acu ēnām, papildus fiksācijai.
Maybelline tušas Lash Sensational un Go Extreme Leather - Lietoju abas kopā. Lash Sensational man patīk daudz vairāk - daudz labāk atdala skropstiņas un piešķir tām gan garumu, gan apjomu. Šo ļoti iesaku! Go Extreme tušu vienu nelietoju, man ne visai patīk pārāk lielā birstīte. Tuša mēdz smērēt plakstiņu, lai cik uzmanīgi to arī nelietotu.
Eveline SOS Lash boosteratsauksme



Seja :

Clarins Everlasting foundation - mans jaunākais tonālā krēma favorīts. Ļoti sedzošs, taču mitrinošs. Padara ādu ļoti gludu un samtaini maigu. Par šo obligāti būs papildus atsauksme.
MAC Select cover up konsīleris ( aizkadrā)atsauksme
Guerlain Terracota bronzeris - joprojām ļoti patīk - atsauksme :) Nesen manai Guerlain kolekcijai pievienojās arī šī gada Joli Teint bronzeris. Arī par to būs papildus atsauksmes.
Milani vaigu sārtums tonī Luminosoatsauksme. Mīļākais vasaras vaigu sārtums.

Lūpas :

Essence lūpu zīmulis/ 11 In the Nude - mana jaunā apsēstība lūpu zīmuļu pasaulē :) Paldies draudzenei, kas to ieteica. Ar šo mazliet koriģēju lūpu formu, veidojot tās mazliet lielākas un pilnīgākas. Perfekts nude tonis tieši manam bālajam ādas tonim. Lietoju gan vienu, gan kopā ar lūpu spīdumu.
Maybelline Colour Sensational / 725 Caramel Infused - ideāls nude tonis. Pats spīdums ir ļoti krēmīgs mitrinošs un pigmentēts, vien mani mazliet kaitina tā smarža un garša. Man mazliet smaržo pēc klepus tabletēm, taču efekts, ko sniedz šis spīdums, atsver visu.

Nu, un lielāks kopskats :


Kāds ir Jūsu vasaras mīļākais grims un biežāk izmantotie produkti?

You Might Also Like

12 komentāri

  1. Kur tieši pirki tās MUA ēnas? Ļoti smuks grims un Tu arī ļoti smuka! :)

    Z.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, paldies! :) Šo konkrēto paleti pirku UK, pāris gadus atpakaļ. Bet MUA ir arī mājaslapa no kuras var pasūtīt.

      Dzēst
  2. koptēls izskatās superīgi :) man dikti patīk šitā apakšējo skropstu līniju iezīmēt, beidzot mode ir atnākusi arī līdz manam ikdienas stilam :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) Jā, redz kā - ikedienas ieradumi kļūst par trendiem.

      Dzēst
  3. Tev ļoti piestāv šis grims! :)
    Man ir tā pati MUA palete - ideāla šāda veida eksperimentēšanai!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) Jā, palete forša - tieši eksperimentiem ar košām krāsām!

      Dzēst
  4. Ļoti foršas bildes ar spoguli :) Ieinteresēji ar Clarins tonālo - gaidu atsauksmi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Gribējās pamainīt kaut ko bildēšanā. Atsauksme par tonālo - būs drīzumā.

      Dzēst
  5. Grims izskatās tik perfekti vasarai! ^^ Un raksts Delfos arī tik inčīgs! Malači, meitenes! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, raksts Delfos arī man ir jauna pieredze - baigi forši :)

      Dzēst
  6. Kur var iegādāties to Eveline serumu? (Savas pilsētas abās Drogas, kas ir, neesmu redzējusi)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pirku Galerija Centrs Drogās. Jājautā pārdevējām cik zinu šo diezgan ātri izpērk.

      Dzēst