Iepazīšanās ar Kinetics - roku kopšana ziemā.

ceturtdiena, decembris 15, 2016



Pāreju uz ziemu kaut kā šogad nemanīju. Mistiski laikapstākļi - te atkusnis, te sals, te pavasara mētelis - te kažoks. Nemanīju, līdz kādu laiku neleitoju roku krēmu vispār, un roku āda palika kritiskā stāvoklī. Ar kritisku domāju raupjumu, sausumu un vispārēju dehidrāciju. Tāpēc varu teikt, ka Kinetics produkti manās dehidrētajās rokās nonāca īstajā laikā. Tad, kad varēju tos patiešām testēt un novērtēt.

Kinetics Rich cream - bagātīgs roku krēms ar bagātīgu sastāvu, kurā ir gan augsta šī sviesta konsentrācija, gan argāna eļļa. Ražotājs sola. ka šis krēms ne tikai pabaros un kops roku ādu ziemā, bet arī cīnīsies ar kairinājumu un apsārtumu. Šobrīd roku krēmu lietoju jau 3 nedēļu garumā un varu teikt tikai tos labākos vārdus. Bieza, mazliet uzputota konsistence, kas momentāli iesūcas, nesatājot taukainas pēdas ne uz apģērba, ne uz papīriem (jā, man tas ir svarīgi, jo papīru manās darba dienās ir daudz :). Produkts smaržo ļoti izsmalcināti un maigi, es teiktu pēc baltajiem ziediem un koksnes. Lietojot krēmu regulāri, maiga un zīdaina roku āda saglabājas pat pēc roku mazgāšanas. Kritiskās situācijās šo roku krēmu uz nakti atstāju uz rokās ļoti biezā kārtā, un no rīta rokas ir pilnīgā kārtībā. Roku krēms, manuprat, būtu ideala dāvana svētkos, turklāt arī iepakojums tam ir ļoti gaumīgs, kas būs patīkams papildinājums jebkuram spoguļgaldiņam.

Vārdusakot, foršs produkts no vietējā ražotāja, ko noteikti iesaku.

Vērtējums : 9/10

Kintics Grapeseed nagu serums - līdzeklis nagu plāksnes, kutikulas un naga saknes stiprināšanai un barošanai. Viegla konsistence, kas momentali iesūcas, neatstājot traipus, kas man nav mazsvarīgi. Varu teikt, ka nagu eļļās man vienmēr ir nepatikusi tieši smagā testūra un tā smagā, eļļainā sajūta uz rokām, ja līdzeklis bijis par daudz. Šajā gadījumā, sajūtas ir tikai tās patīkamākās. Produkts ļoti ātri iesūcas, netraucējot ikdienas gaitas. Sastāvā ir 100% dabīgas eļļas, kas manāmi mīkstina kutikulu, taču netraucē ikdienas darbos. Arī pudelīte pietiekami ērta un maziņa, lai produktu nesātu līdzi. Ja jums arī nepatīk smagās eļļas un to ilgās iesūkšanās spējas, šis noteikti ir produkts, ko pamēģināt.

Vērtējums : 8/10

Fakts, kas šos abus produktus padara vēl pievilcīgākus ir tas, ka tie ir ražoti Latvijā. Turklāt, veikals atrodas man kaimiņos - krāsainais nagu laku skatlogs mani priecē katru reizi, kad eju garām :) Ja esat Grīziņkalna rajonā, noteikti iesaku iegriezties.

Vairāk ar Kinetics var iepazīties šeit : http://www.kineticsnails.com

You Might Also Like

2 komentāri

  1. Man ļoti patīk Kinetics roku krēmi - vieni no labākajiem kādus esmu lietojusi, jo sevišķi Luxury Lifting :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī jau lietoju vairākus mēnešus un patīk arvien vairāk :)

      Dzēst