Clarins Radiance Plus Golden Glow booster - kad iedegumam nav laika.

pirmdiena, augusts 10, 2015


Vasara jau iet uz beigām un daudzus bālos ofisa prātus nodarbina jautājums - kā saglabāt iegūto iedegumu, vai arī kā radīt iedeguma un vasarīguma ilūziju, ja iedegumam šogad nav bijis ne atbilstošo laikapstākļu, ne ieplānotā laika.
Šoreiz vēlos iepazīstināt ar vienu līdzekli, kas burtiski izglāba manu bālo vasaru - Clarins Radiance Plus Golden Glow booster.




Inovatīvs līdzeklis no Clarins, kuru pievienojot sejas krēmam var tikt pie ļoti dabiska un gaumīga iedeguma. Pats produkta darbības veids man ir jaunums - pietiek pievienot pāris pilienus līdzekļa jebkuram sejas krēmam, sajaucot abus līdzekļus plaukstā, lai seja iegūtu dzīvīgu un "saules skūpstītu"  efektu.
Šobrīd šo sejas produktu lietoju kopā ar Laura Mars Anti age sejas krēmu vai arī The Body Shop E viatmīna sejas krēmu. Efekts manāms jau no pāris lietošanas reizēm. Turklāt, arī iedegums, kas rodas nav ne dzeltens, ne pleķains. Neviens pat nenojauš, ka iedegums nāk no pudelītes - man katru reizi prasa, vai vakar esmu bijusi pie jūras :)
Arī klasiskās tonējošo līdzekļu smaržas burvju saules pilieniem gandrīz nav. Saku gandrīz, jo esmu pamanījusi, ka tas ir atkarīgs arī no sejas krēma ar kuru produktu lieto. Reizēm mans jūtīgais deguns uztver ļoti vāju pašiedeguma līdzekļu smaržas atblāzmu, kas ātri vien izvēdinās.
Arī lietojas produkts ļoti ekonomiski - burvju saules pilienus var precīzi dozēt, pateicoties pumpītim, kas atrodas pudelītes apakšdaļā. Lietojot vairāk kā mēnesi, manam produktam ir tik tikko manāmas lietošanas pazīmes (es lietoju 3-4 pilienus vienā lietošanas reizē). Šo patiešām varu ieteikt visiem, kam gribas veselīgu sejas toni visa gada garumā.

Pati plānoju turpināt lietot arī ziemas periodā, vien samazinot "devu" :)

Nopirkt : Clarins stendos
Cena : ap 26 EUR

You Might Also Like

6 komentāri

  1. Par šo jau ilgi domāju, man laikam arī vajag. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu, ja vajag - tad jāpaņem :) Ziemai man liekas būs ideāls - ļoti nemanāms un delikāts.

      Dzēst
  2. Jā, es arī par viņu domāju :) Saki, vai lieto arī ķermeņa ādai, jeb tā būtu izšķērdība? Smuki jau būtu - tāds vienmērīgs un saskanīgs iedegums gan uz sejas, gan ķermeņa ādas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ķermenim nelietoju, tam Clarins ir savs līdzeklis - pēc līdzīga principa strādā. Golden glow booster izmantoju sejai, kaklam un dekoltē zonai. Pārējo ķermeni tonēju tāpat - ar citiem līdzekļiem. :)

      Dzēst
  3. Kur varētu būt sastopami Clarins stendi?:)

    AtbildētDzēst