Alba Botanica havajiešu enzīmu sejas maska - vasaras bundulītis

piektdiena, janvāris 17, 2014

Sveiciens, ziemā!

Šis nav mans mīļākais gadalaiks ( visu mūžu ir bijis plānos pārvākties uz kādu siltu un tropisku zemi, kur ir tikai pavasaris, vasara un maigs rudens, kāpēc tas joprojām nav izdarīts...), taču, jo vecāka kļūstu, jo vairāk saprotu, ka arī ziemā ir sava romantika ( ieskaitot visus satuntulētos cilvēkus, kas izskatās divtik mīļi).
Šoreiz par manu tropisko vasaru 85 gramu burciņā -  sejas enzīmu pīlinga masku - Alba Botanica Hawaiian facial mask. 
Par šo enzīmu pīlinga līdzekli pirms tam biju dzirdējusi ļoti daudz. Tā kā, pēdējā laikā, seju neskrubēju nemaz, vien draudzējos ar skābju pīlingiem, šī maska nonāca manās rokās tieši laikā.
Maska derēs jebkuram ādas tipam. Ražotājs sola, ka  "zaļās papaijas enzīmi attīrs ādu, uzlabos tās struktūru - padarot ādu veselīgāku un starojošāku".  
Produktam ir ļoti labs sastāvs, kas iekļauj arī organisko aloe vera sulu, ķirbja sēklu ekstraktus un ananāsa sulas ekstraktus.  Maskai ir gēlveida tekstūra. Tā jāliek uz sejas plānā, plānā kārtiņā, un jātur 5 minūtes. Maskai ir tieksme mazliet durstīt ādu, pēc lietošanas ir vērojams ādas apsārtums (kas ātri pāriet) - tas viss-  pateicoties augļu enzīmiem sastāvā.
Maska smaržo pēc tropiskas vasaras- papaijas, ananāsiem un, mazliet, pina koladas. Uzziežot masku uz sejas, smarža gandrīz nav jūtama, vien tāds kā atsvaidzonošs efekts.
Es masku lietoju jau 2 mēnešus, 2 reizes nedēļā, pa 7- 10 minūtēm, vislabāk, uz sejas pēc karstas dušas vai vannas procedūrām - kad poras ir maksimāli atvērtas ( kas palielina ādas kņudēšanu, taču ir paciešami). Lietošana sanāk ļoti ekonomiska, jo uzziežot produktu vairāk kā nepieciešams, biezākā slānī - efekts nemainās - nav ne labāks, ne sliktāks.
Pēc lietošanas - sejas apsārtums ātri pāriet, āda izskatās atpūtusies un starojoša, lēnām pazūd sausie pleķīši. Es neteiktu, ka es redzu drastiskas izmaiņas poru lielumā uz sejas, taču sejas tonusa un svaiguma uzturēšanai - šī maska noder lieliski.
Klusībā, esmu iesaukusi šo par  "randiņu sejas masku" - pēc produkta lietošanas - nav vajadzīga bāze vai praimeris, arī tonālie līdzekļi klājas vienmērīgāk. Āda izskatās tāda jauneklīga - ideāli pēc garas darba dienas, pirms sabiedriskām iziešanām.
Noteikti iesaku izmēģināt! (sūtīju no iherb.com)

Kas ir Jūsu pēdējā laika mīļākā skābju/ enzīmu maska? Man ir jāpaplašina sava kolekcija.

You Might Also Like

4 komentāri

  1. Man ir Alba sauļošanās krēms, ir labs. Arī šis izklausās labs, būs jāiekrāmē groziņā pie nākamās Iherb pirkumu reizes. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es, atkal, šobrīd gribu pāriet pilnībā uz Alba botanica sejas kopšanu ( pamēģināju dažus līdzekļus- ļoti iepatikās).

      Dzēst
  2. Es pirms kāda laiciņa izlietoju tieši šo sejas masku, bet nevarētu teikt, ka jutu baigo efektu. Lietoju parasti pēc sejas tīrīšanas, tad katru reizi drusku kņudināja. Šī firma ir stipri populāra ASV, es iekritu arī uz lūpu balzāmiem, kā arī kaut kāds ķermeņa skrubis bija ar cukuru, laikam body polish. Tas bija foršs, izlietoju pirtī. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O! Skrubji ar cukuru ir mana vājība - vajadzēs papētīt smalkā. Varbūt man vajag...:)

      Dzēst